Šperos.lt > Rinkodara > Marketingo komunikacijos ypatumai Alytaus kultūros ir komunikacijos centre (AKKC)

Marketingo komunikacijos ypatumai Alytaus kultūros ir komunikacijos centre (AKKC)

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
10.0
  (
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Darbo tikslas- atskleisti VŠĮ Alytaus kultūros ir komunikacijos centro (AKKC) marketingo komunikacijas. Paslaugų samprata. Paslaugų neapčiuopiamumas. Paslaugų heterogeniškumas. Paslaugų nepatvarumas. Paslaugų vienalaikiškumas. Paslaugų įmonės komunikacijos priemonės. Viešoji įstaiga Alytaus kultūros ir komunikacijos centras. Alytaus kultūros ir komunikacijos centro (AKKC) teikiamos paslaugos. Alytaus kultūros ir komunikacijos centro (AKKC) marketingo kompleksas. Alytaus kultūros ir komunikacijos centro (AKKC) taikomos marketingo komunikacijos priemonės. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

19 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Alytaus kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 1.46 MB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą