Šperos.lt > Rinkodara > Prekės pritaikymas užsienio rinkoje

Prekės pritaikymas užsienio rinkoje

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.4
  (
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Prekės politika. Prekės kintamieji. Penkios prekės pardavimo užsienio rinkose strategijos. Standartizavimas prieš prekės pritaikymą. Pritaikymo užsienio rinkoms strategija. Prekės pritaikymą lemiantys veiksniai. Rinkos aplinka. Vyriausybės reguliavimas ir netarifiniai barjerai. Vartotojų charakteristikos, lūkesčiai ir teikiama pirmenybė. Ekonominis išsivystymas. Konkurentų siūlomos prekės. Klimatas ir geografija. Sudedamosios dalys. Prekės charakteristikos. Markė. Pakuotė. Išvaizda. Veikimo ir naudojimo būdas. Kokybė ir papildomos paslaugos. Kilmės šalies efektas. Įmonės svarstymas. Lietuviškų prekių pritaikymas Europos sąjungoje. Išvados. Priedai (1).
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

24 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Šiaulių Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 47.04 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą