Šperos.lt > Rinkodara
Rinkodara

(1602 darbai)

Praktikos ataskaita: reklamos agentūra UAB "TAPE"Įvadas. Apie įmonę. Darbo procesas. Klientų aptarnavimo tipai ir principai. Valdymo problemos. TAPE Privalumai. TAPE trūkumai. Konkurentų apžvalga. Savireklama. Keletas "TAPE" atliktų projektų. "Zip FM" tinklapis. Radiocentro apdovanojimu" plakatas. Demo klipukai kurti kompanijai "Omnitel". Įmonės komunikacijos problemos, trūkumai, siūlymai įmonės reklamai tobulinti. Problemos. Siūlymai įmonės reklamai tobulinti. Mano darbai praktikos metu. Išvados. Skaityti daugiau
Praktikos ataskaita: restoranas "Čili kaimas" (2)Įvadas. UAB "Čili Kaimas" įmonės aprašymas. UAB "Čili Kaimas" įmonės analizė. Rinkodaros veikos tikslai. Įmonės strateginės plėtros prioritetai. Plėtros galimybės ir ribos. Rinkodaros strategijos. Verslo idėjos planas plėtrai. Investicijų poreikis verslo plėtros idėjai. Išvados ir pasiūlymai. Skaityti daugiau
Praktikos darbo aprašymas: reklamos agentūra "Senamiesčio reklamos studija" (SRS)Įvadas. Įmonės veikla. Įmonės paslaugos. Konsultacijos. Dizainas. Įmonės patirtis. UAB "Senamiesčio reklamos studija" (SRS) agentūros didžiausi klientai. Reklamos projektai. Reklamos projektų situacija organizacijoje. "AVSC group" projektas. Kiti projektai. Įmonės valdymo ir funkcinė struktūros. Tyrimas. Tyrimo rezultatai. Išvados. Skaityti daugiau
Praktinė rinkodaros analizė: UAB "Igva"Įvadas. UAB "Igva" komplekso programos elementai, rinkodaros orientacija, mikro, makro aplinka. Stambiausios UAB "Igva" įmonės konkurentės. Įmonių išdėstymas geografiniu principu. Konkurentų gaminama produkcija, teikiamos paslaugos, jų gaminamos produkcijos kainos ir kainų taikomos strategijos, pateikimo metodai ir metodų pateikimo strategijos, konkurentų taikoma prekių rėmimo politika. Įmonių konkurenčių užimamos rinkos dalys. Segmentavimas vartotojų rinkoje. Tikslinė rinka. Vartotojo elgesio (išorės ir vidaus) faktoriai ir kaip įtakos pardavimui. Parduodamų prekių apibūdinimas. Kainų nustatymo strategija. Prekių pateikimo strategija. Prekių rėmimo strategija. Reklaminis pranešimas. SSGG analizė. Išvados ir pasiūlymai. Skaityti daugiau
Praktinė rinkodaros analizė: UAB "Karina"Rinkodaros komplekso programos elementai. Rinkodaros orientacija. Mikroaplinkos elementai ir jų įtaka įmonei. Makroaplinkos elementai ir jų įtaka įmonei. UAB "Karina" rinkos tyrimas Lietuvoje. UAB "Karina" prekės vartotojų rinkos segmentavimas. Vartotojų elgesio (išorės ir vidaus) faktorių įtaka mūsų prekės pirkimui. UAB "Karina" prekės apibūdinimas. Kainos nustatymo strategija. Pateikimo strategija. Rėmimo strategija. UAB "Karina" SWOT analizė. Skaityti daugiau
Praktinė verslo analizė: UAB "Omnitel"Marketingo komplekso programos elementų apibūdinimas, Marketingo orientacija, naudojama įmonėje. Kodėl įmonėje pasirinkta ši marketingo orientacija, Mikroaplinkos elementai, įtakojantys UAB "Omnitel", Makroaplinkos elementai, įtakojantys UAB "Omnitel", UAB "Omnitel" rinkos Lietuvoje tyrimas, UAB "Omnitel" GSM ryšio vartotojų rinkos segmentavimas, Vartotojų elgesio (vidaus ir išorės) faktoriai, turintys įtakos GSM ryšio paslaugų pirkimui, GSM ryšio paslaugų apibūdinimas, GSM ryšio paslaugų nustatymo strategija, GSM ryšio paslaugų pateikimo strategija, GSM ryšio paslaugų pardavimo rėmimo strategija, Darbo išvados. Marketingo namų darbas. Skaityti daugiau
Pramogų rinka KauneĮvadas. Pramogų verslo apžvalga Kauno mieste. Paslaugų esmė ir savybės. Paslaugų rinkos struktūra ir konkurencijos formos. Paslaugų kokybė. Klientų aptarnavimas. Pagrindiniai paslaugų politikos sprendimai. Išvados. Skaityti daugiau
Pramogų rinka Kauno mieste: situacijos analizėĮvadas. Pramogų verslo apžvalga Kauno mieste. Paslaugų esmė ir savybės. Paslaugų rinkos struktūra ir konkurencijos formos. Paslaugų kokybė. Klientų aptarnavimas. Pagrindiniai paslaugų politikos sprendimai. Išvados. Skaityti daugiau
Pramonės centrų išdėstymo principaiĮvadas. Pramonės išdėstymas. Apdirbamosios pramonės teritorinį išsidėstymą lemiantys veiksniai. Pramonės išdėstymo teorijos. Pramonės ryšiai ir multiplikacijos reiškinys. Pramonė ekonomiškai silpnose ir kylančios ekonomikos šalyse. Išvados. Skaityti daugiau
Pramonės gaminių rinkos ir jų konkurentabilumasPramones rinkodaros tyrimai. Pramonės rinkodaros tyrimo bendrieji aspektai Rinkodaros tyrimų socialiniai ir ekonominiai aspektai. Techninė komercinė analizė. Konkurencijos apibrėžimas iš naujo. Rinkų panaudojimas. Įmoninko uždavinys. Rinkodaros informacija. Kam reikalingi rinkodaros tyrimai. Produkto politika. Tiriamojo darbo planavimo aspektai. Pramonės ir vartojimo rinkų rinkodaros tyrimo panašumai ir skirtumai. Protingi pirkimo motyvai ir pirkimo praktikos. Pramonės rinkodaros ypatumas. Pramonės rinkų koncentracija. Tyrimo tikslai pramonės rinkodaroje. Kainų politika ir kainų struktūros pramonės rinkodaroje. Rinkodaros tyrimo metodikos. Instruktavimas. Darbo planas ir pasiūlymas tyrimui atlikti. Tyrimo atlikimo tvarkaraštis. Skaityti daugiau
PrekėPrekes samprata, prekės asortimentas, asortimento parametrai ir jų samprata. Prekės klasifikacija. Prekės gyvavimo ciklo stadijos bei joms taikomos marketingo strategijos. Prekės identifikavimas. Skaityti daugiau
Prekė (2)Įvadas. Tikslas. Išsiaiškinti prekės sampratą, prekių asortimentą, klasifikavimą. Prekės samprata. Prekių asortimentas. Asortimento parametrai ir jų samprata. Prekių asortimento struktūros analizė. Prekių klasifikacija. Gamybinės paskirties prekių klasifikavimas. Naujų prekių kūrimas. Prekės gyvavimo ciklo stadijos bei joms. Taikomos marketingo strategijos. Prekės identifikavimas. Išnašos. Skaityti daugiau
Prekė ir eksporto prekinė politikaKas yra eksportuojama prekė? Kuo pasireiškia prekių eksporto politika. Kaip sukurti naujos prekės koncepciją? Kaip įvertinti sovietinės prekės tinkamumą užsienio rinkai? Kas tai "prekės gyvavimo ciklas"? Kaip susijęs konkurentabilumas su realizavimu prekės gyvavimo ciklo stadijose? Kaip atrodo marketingo politika priklausomai nuo PGC stadijų? Kaip ir kodėl reikia išimti prekę iš gamybos? Kas tai yra gaminio "gamybos dizainas" ir kaip jis veikia vartojamąją vertę? Koks įpakavimo vaidmuo, norint užtikrinti prekės sėkmę rinkoje? Kas yra "servisas" ir kaip jis vykdomas? Kaip atrodo serviso tarnyba? Kaip užtikrinamas tarnybos tiekimo atsarginėmis dalimis darbas? Skaityti daugiau
Prekė pagal 4P formatą4P formatas. Įžanga. Nagrinėjamos prekės klasifikacija. Asortimento analizė pasirinktos rinkos atveju. Informacijos šaltiniai ir prekės pardavimo vietos. Prekės rinkos segmentacija. Kainos dydis pasirinktoje rinkoje. Skaityti daugiau
Prekė: degtukai1 užduotis. PEST poveikio prekės pardavimams apibūdinimas. 2 užduotis. 3 užduotis. Rinkos dydžio nustatymas. 4 užduotis. 6 užduotis. Pirkimo proceso stebėjimas. 7 užduotis. Prekės pozicionavimo žemėlapio sudarymas. 8 užduotis. Prekės teikiamos naudos matrica. 9 užduotis. Prekės ženklo vertinimas. 10 užduotis. prekės paskirstymo plano rengimas. 12 užduotis. Reklamos projekto rengimas. 13 užduotis. 14 užduotis. Prekės pardavimo kainos nustatymas. Išvados. Skaityti daugiau
Prekės gyvavimo ciklasĮvadas. Prekė. Prekės gyvavimo ciklas (PGC). Produkto kūrimo etapas. Įvedimas. Didėjimo arba augimo stadija. Brandos stadija. Smukimo stadija. Strategijos, taikomos prekės gyvavimo ciklo etapuose. Pateikimo rinkai etapo strategijos. Augimo etapo strategijos. Brandos stadijos strategijos. Smunkančios rinkos strategijos. Strategijos, taikomos Lietuvos farmacinėje įmonėje. Išvados. Summary. Skaityti daugiau
Prekės gyvavimo ciklas pagal įmonės pelningumo analizę: UAB "Jakuta"Įvadas. Prekės pelningumo analizės prekės gyvavimo cikluose teoriniai tyrimai. Pelnas. Pelningumas. Prekė ir prekės gyvavimo ciklas. Prekės gyvavimo ciklas. Produkto kūrimo etapas. Patekimo į rinką (Įvedimas). Produkto plėtra (Augimas). Branda. Smukimas. Įmonės UAB "Jakuta" pelno ir pelningumo analizė. Apie įmonę UAB "Jakuta". Didmeninė ir mažmeninė prekyba baldine furnitūra. Įmonės 2007 – 2010 pelno analizė. Įmonės 2007 – 2010 metų pelningumo rodiklių analizė ir palyginimas. Prekės gyvavimo ciklo analizė pagal įmonės pelną ir pelningumo rodiklius. Įmonės veiklos vertinimas ir pasiūlymai. Išvados. Santrauka. Summary. Skaityti daugiau
Prekės gyvavimo ciklo analizėĮvadas. Prekė. Prekės gyvavimo ciklas (PGC). Produkto kūrimo etapas. Įvedimas. Didėjimo arba augimo stadija. Brandos stadija. Smukimo stadija. Strategijos, taikomos prekės gyvavimo ciklo etapuose. Pateikimo rinkai etapo strategijos. Augimo etapo strategijos. Brandos stadijos strategijos. Smunkančios rinkos strategijos. Strategijos, taikomos Lietuvos farmacinėje įmonėje. Išvados. Summary. Skaityti daugiau
Prekės gyvavimo ciklo etapaiĮvadas. Prekė. Prekės gyvavimo ciklas (PGC). Produkto kūrimo etapas. Įvedimas. Didėjimo arba augimo stadija. Brandos stadija. Smukimo stadija. Strategijos, taikomos prekės gyvavimo ciklo etapuose. Pateikimo rinkai etapo strategijos. Augimo etapo strategijos. Brandos stadijos strategijos. Smunkančios rinkos strategijos. Strategijos, taikomos Lietuvos farmacinėje įmonėje. Išvados. Skaityti daugiau
Prekės identifikavimas ir jos įvaizdžio vartotojo sąmonėje kūrimasĮvadas. Populiariausi brandai. Prekių asortimento žymėjimas. Brando kūrimas. Brandingo įtaka vartotojams. Brandingo sėkmės elementai pagal David Jobber. Brandingo asmenybės formavimas. Vietinis ir tarptautinis brandingas. Išvados. Skaityti daugiau
......