Šperos.lt > Rinkodara
Rinkodara

(1602 darbai)

Prekių asortimento struktūra: UAB "Riki2"Prekių asortimento struktūros samprata. Įmonės "Riki2" ataskaita, remiantis rinkodaros veiksmais. Prekių grupių skaičius parduotuvėje "RIKI2". Prekių kokybė. Asortimento gylis pasirinktoje prekių grupėje. Prekių asortimento formavimas. Aptarnavimas nupirkus . Įmonės prekių ženklas. Kainų politika. Rėmimo priemonės. Išvados. Skaityti daugiau
Prekių asortimento struktūros įtaka įmonės veiklos efektyvumuiĮvadas. Prekių asortimento klasifikavimas. Asortimento formavimas. Asortimento politika. Asortimento politiką lemiantys veiksniai. Asortimento politikos tikslai ir strateginės bei operatyvinės orientacijos. Asortimento politikos strateginės orientacijos. Asortimento politikos operatyvinės orientacijos. Asortimento valdymo strategijos. Asortimento analizė. Skaityti daugiau
Prekių etiketės kaip tarptautinio kodavimo sistemaLietuvos standartų projektai. Koduočių standartai. ISO 9001 serijos standartai. Išvados. Prekių ženklinimas. Brūkšniniai kodai. Skaityti daugiau
Prekių identifikavimasPowerPoint pristatymas. Prekių identifikavimas ir įpakavimas. Bendrinis prekės pavadinimas. Prekės ženklas. Prekės vardas. Prekių identifikavimo strategijos. Prekių įpakavimo sprendimai. Skaityti daugiau
Prekių kainų nustatymo būdaiĮvadas. Kainos samprata. Kainos nustatymas. Kainos nustatymas orientuotas į kaštus. Kainos nustatymas orientuotas į paklausą. Kainos nustatymas orientuotas į konkurencijos lygį. Kainų nustatymo būdai. Visuminių kaštų metodas. Nenuostolingumo metodas. Kintamųjų kaštų metodas. Einamosios kainos metodas. Vertinio reikšmingumo metodas. Konkurencinių pasiūlymų metodas. Išvados. Skaityti daugiau
Prekių kainų strategijaĮvadas. Kainų strategijos. Nugriebimo strategija. Vidutinių kainų strategija. Skverbimosi strategija. Tikslinių kainų strategija. Lengvatinių kainų strategija. Jungtinės kainodaros strategija. Sekimo lyderiu strategija. Kainos ir kokybės strategija. Rečiau naudojamos strategijos. Nekintamų kainų. Nesuapvalintų arba psichologinių kainų. Kainų grandinėlės. Retai naudojamos strategijos. Kainų strategijos rengimo etapai. Kainų strategijos įgyvendinimas. Skaityti daugiau
Prekių klasifikacijaPrekės sluoksniai. Prekių klasifikacija. Vartojimo prekių klasifikavimas. Kasdienės paklausos prekės. Pasirenkamosios prekės. Ypatingos paskirties prekės. Pasyvios paklausos prekės. Nepageidautinos paklausos prekės. Gamybinės paskirties prekės. Žaliavos ir medžiagos. Detalės ir surinkimo mazgai. Pagrindinės gamybos priemonės. Pagalbinės gamybos priemonės. Aptarnavimo medžiagos. Verslo paslaugos. Prekių grupavimas rinkodaroje. Skaityti daugiau
Prekių pakavimas ir jo įtaka prekių kokybeiTara. Įpakavimas. Specialus taros ženklinimas. Ekologinis prekių ženklinimas. Kodėl produkcija pakuojama. Taros klasifikavimas. Skaityti daugiau
Prekių paskirstymo kanalaiĮvadas. Prekių paskirstymas. Paskirstymo kanalai. Paskirstymo kanalo dalyviai. Didmeniniai tarpininkai. Mažmeniniai tarpininkai. Paskirstymo kanalo dalyvių funkcijos. Veiksniai, turintys įtakos paskirstymo kanalo parinkimui. Paskirstymo kanalo tikslai. Išvados. Skaityti daugiau
Prekių paskirstymo kanalo parinkimasĮvadas. Paskirstymo kanalo samprata ir pasirinkimas. Paskirstymo kanalo pasirinkimo sprendimai. Tiesioginis prekių paskirstymas. Netiesioginis prekių paskirstymas. Paskirstymo kanalo funkcijos. Rėmimas. Reklamos tikslai. Pardavimų rėmimas. Reklama. Populiarinimas. Kitos paskirstymo kanalo funkcijos. Marketingo logistika. Logistikos kaštai ir klientų aptarnavimas. Pateikimo kanalų kaštų struktūra. Kanalų valdymas. Išvados. Skaityti daugiau
Prekių paskirstymo kanalų pasirinkimasĮvadas. Darbo tikslas: išanalizuoti prekių paskirstymo kanalų pasirinkimą. Paskirstymo kanalai. Paskirstymo kanalo samprata ir pasirinkimas. Paskirstymo kanalų struktūros evoliucija. Paskirstymo grandinės funkcijos. Paskirstymo kanalų pasirinkimo sprendimai. Paskirstymo strategijos. Marketingo logistika. Mažmeninė ir didmeninė prekyba. Plėtros tendencijos. AB "Utenos trikotažas" prekių pateikimo ir paskirstymo vartotojų rinkai analizė. Išvados. Skaityti daugiau
Prekių pateikimasPowerPoint pristatymas. Prekių pateikimas (pasiskirstymas). Prekių pateikimo kanalai (PPK). Pagrindinės prekių kanalų dalyvių funkcijos. Pateikimo kanalo lygis. Paskirstymo kanalo ilgis. Paskirstymo sistemos plotis. Prekių pasiskirstymo būdai. Atrankinis paskirstymas. Išskirtinis paskirstymas. Pateikimo kanalų organizacinės sistemos. Prekių pateikimo intensyvumo ir tarpininkų skaičiaus parinkimo būdai. Kanalo valdymas. Prekių judėjimas. Prekių judėjimo tikslas. Prekių pateikimo metodai. Mažmeninė prekyba. Didmeninė prekyba. Prekybos sritys ir rūšys. Prekybos įmonių rūšys. Didmeninės prekybos įmonių rūšys. Skaityti daugiau
Prekių pozicionavimasĮvadas. Pozicionavimo samprata ir jo ypatumai. Pozicionavimo būdai ir jų samprata. Pasiūlos pozicionavimas. Pozicionavimas rinkoje. Prekių pozicionavimas. Pozicionavimas pagal vertę . Pozicionavimas – tai informacijos perdavimo metodas. Išvados. Skaityti daugiau
Prekių rinkos tyrimas, įvertinant marketingo tipusĮvadas. Prekių paklausos rūšis. Parduotuvės apžvalga (Rimi Hypermarket). Prekių paklausos analizė. Parduotuvės apžvalga (Norfa). Prekių paklausos analizė. Tiriamų prekių asortimento gylio analizė. Tiriamų prekių paklausa pasirinktose parduotuvėse. Išvados. Skaityti daugiau
Prekių simbolių reikšmė marketingeĮvadas. Pranešimo rezultatai ir jų analizė. Prekės simbolio vertė. Prekės simbolių privalumai. Išvados. Skaityti daugiau
Prekių ženklaiĮvadas. Prekių ženklo samprata. Kas yra prekių ženklas. Prekių ženklo parinkimas. Kaip saugomas prekių ženklas. Plačiai žinomi prekių ženklai. Prekių ženklų teikiama nauda. Prekių ženklų vertinimas. Prekių ženklų klastojimas. Prekių ženklo įkeitimas. Prekių ženklų sąveika. Išvados. Informacijos šaltiniai. Priedai. Skaityti daugiau
Prekių ženklas – kas tai?Įvadas. Prekių ženklų atsiradimo istorija. Naujo prekių ženklo įvedimo strategija. Prekinio ženklo galia. Prekės vardas. Ar prekės vardas gali padėti parduoti? Valstybės įvaizdis – strateginio kapitalo dalis. Išvados. Skaityti daugiau
Prekių ženklų lyginamoji analizė: Lietuvos "Čili" ir Amerikos "MCDonald's"Lietuvos "Čili" ir Amerikos "McDonald‘s" bendrovių prekių ženklų lyginamoji analizė. Anotacija. Abstract. Įvadas. Darbo tikslas - išanalizuoti ir palyginti Lietuvos "Čili" ir Amerikos "McDonald's" bendrovių prekės ženklus. Prekės ženklo sukūrimas ir vertė teorijos aspektu. Prekės ženklo atsiradimo priežastys. Prekės ženklo kūrimas. Prekės ženklo vertingumas. Prekės ženklo apskaičiavimo metodika. Vertingumo dedamosios. Spartus prekės ženklo svarbos ir vertės augimas "Čili" bei "McDonald's" prekių ženklų tyrimas. Organizacinis įvaizdis ir prekių ženklų vizualinis identitetas. Tyrimo metodai. "Čili" bei "McDonald's" bendrovių prekių ženklų įvaizdžio tyrimas. "Čili" bei "McDonald's" prekių ženklų lyginamoji analizė. Perspektyvos ir tobulinimo galimybės. Išvados. Žodynas. Priedai (10 psl.). Skaityti daugiau
Prekių ženklų marketingasĮvadas. Teorinis pagrindimas. Pagrindinių sąvokų interpretacija. Prekių ženklų atsiradimo istorija. Prekinio ženklo analizė. Prekių ženklo sąvoka. Prekės ženklo vertė. Prekės ženklo projektavimas. Prekinio ženklo registravimas. Prekinio ženklo identifikavimas. Prekių ženklų identifikavimo strategija. Prekių ženklo pozicionavimas. Pozicionavimo samprata. Prekių ženklo vidinis pozicionavimas. Prekių ženklų konkurencingumas. Prekės ženklo lojalumas. Prekių ženklų kontrolė. Išvados. Skaityti daugiau
PriceDarbas anglų kalba apie skrydžių kainas. Customer wish. Company "easyJet". Flights prices. British Airways. The business strategy. Appendix. Skaityti daugiau
......