Įvadas. Reklamos tikslai. Kelias į sėkmingą reklamos kampanijos planavimą. Planuojant reklaminę kampaniją, taip pat būtini šie dalykai. Kaip sėkmingai įgyvendinti reklaminę kampaniją. Reklaminės kampanijos uždaviniai. Reklaminės kampanijos formavimasis. Reklamos kampanijos biudžeto formavimas. Svarbiausi terminai. Reklamos kampanijų tipai. Vertinimas. Reklama spaudoje. Reklama per radiją ir televiziją. Kas vis dėl to yra reklaminė kampanija? Išvados. 10 sėkmingiausių dvidešimtojo amžiaus reklaminių kampanijų. Skaityti daugiau
Reklaminės kampanijos planavimas (3)Rinkodara, kursinis darbas
(19 puslapių)
Įvadas. Reklamos praeitis ir šiuolaikinės reklamos formavimas. Reklamos kampanija. Nuo ko pradėti? Apie ką nesusimąstome? Prasta reklama stabdo prekybą. Apie reklamuojamą prekę reikia gerai išmanyti. Kad Jūsų reklamą pastebėtų, reikia geros idėjos. Kas būdinga unikaliam prekės siūlymui? Pagalvokite, kur dėsite reklamą. Ko reikėtų kad reklamos kampanija žengtų į priekį? Reklamos kampanija ir jos planavimas. Reklamos kampanijos tikslų nustatymas. Reklamos kampanijos išlaidos (reklamos kampanijos biudžetas). Reklamos žinutės kūrimas. Reklamos nešiklių parinkimas. Reklamos priemonių klasifikacija pagal jų rūšis. Reklamos poveikio įvertinimas. Išvados. Skaityti daugiau
Reklaminės kampanijos planavimas įmonėje: UAB "Meganora"Rinkodara, referatas
(13 puslapių)
Įvadas. Reklaminės kampanijos esmė ir ypatumai. UAB "Meganora" pristatymas. Reklaminės kampanijos tikslų nustatymas. Reklamos strategija ir priemonių parinkimas. Reklaminės kampanijos biudžeto sudarymas. Ekonominio reklamos efektyvumo įvertinimas. Išvados. Skaityti daugiau
Reklaminės kampanijos planavimas ir strategija: AB "Alna"Rinkodara, kursinis darbas
(53 puslapiai)
Situacijos analizė. AB "ALNA" veiklos tyrimas. AB "ALNA" reputacija. AB "ALNA" tikslai. AB "ALNA" filosofija. AB "ALNA" įvaizdis. AB "ALNA" žmogiškieji ištekliai. AB "ALNA" veikla. AB "ALNA" teikia šias paslaugas. Keletas vien tik 1999–2000 metais vykdytų projektų. "Office 1" prekybos tinklo paslaugų ir produktų įvertinimas. "Office1" prekybos centrų tinklas. "Office1" elektroninės parduotuvės paslaugos. SWOT. Situacijos rinkoje analizė. Rinkos segmentavimas. Rinkos talpumas ir potencialas. Užsienio rinka. Vidaus rinka. Informacinių Technologijų (IT) rinka. Interneto ir e-verslo tendencijos. Vartotojų analizė. Vartotojų charakteristika pagal atliktą anketavimą. Kompiuterių vartotojų analizė. Interneto vartotojų analizė. Konkurentų analizė. Tiesioginiai AB "ALNA" konkurentai. "Office1" e-parduotuvės konkurentai. Biuro prekių asortimentas siauras. PEST analizė. SWOT. Reklaminės kampanijos strategija. Reklaminės kampanijos tikslai ir uždaviniai. Biudžetas. Reklaminė veikla. Skaityti daugiau
Reklaminės kompanijos organizavimas: R. Jokūbienės IĮRinkodara, referatas
(36 puslapiai)
Reklama, jos kampanija. Rėmimas. Reklama, jos savybės. Reklamos tikslas ir procesas. Reklaminės kompanijos organizavimas "Rasos Jokūbienės individuali įmonė". Kanceliarinės parduotuvės istorija ir veikla. Įmonės organizacinė ir valdymo struktūra. Reklamos priemonės. Reklama spaudoje. Reklama televizijoje. Reklama internete. Lauko reklama. Apklausa ir jos rezultatai. Reklamą mums teikiančios įmonės ir jų įkainiai. "Santarvės" laikraščio reklamos kainos. "Žemaičių būdas" reklamos kainos. "Roventa". Naudojamo populiarumo analizė. Išvados ir rekomendacijos. Skaityti daugiau
Reklaminės kompanijos planas: viešbutis "Conti"Rinkodara, referatas
(9 puslapiai)
Apie įmonę. Reklama. Viešbučio reklamos priemonių analizė. Spaudos reklamos priemonės. Spausdintos reklamos priemonės. Lauko reklamos priemonės. Demonstracinės reklamos priemonės. Tiesioginės reklamos priemonės. Išvados. Skaityti daugiau
Reklaminės veiklos reguliavimasRinkodara, referatas
(12 puslapių)
Įvadas. Reklamos reguliavimas. Reklamos reguliavimas Lietuvoje. Lietuvos reklamos kodeksas. Politinės reklamos teisinio reglamentavimo problemos. Politinės reklamos teisinis reglamentavimas Lietuvoje. Baltijos šalių žiniasklaidos rinka. Išvados. Skaityti daugiau
Įvadas. Reklama internete. Reklamos internete tikslai. Reklaminiai skydeliai (angl. banner). Reklaminių skydelių tikslai. Svarbiausi veiksniai siekiant sukurti efektyvų reklaminį skydelį. Reklaminių skydelių privalumai ir trūkumai. Baneriai svetainėje. Reklamos galimybės ir kainos. Įkainių analizė. Reklaminių skydelių - banerių gamyba. Išvados. Skaityti daugiau
Reklaminių kampanijų palyginimas: AB "Pieno žvaigždės" ir AB "Vilkyškių pieninė"Rinkodara, referatas
(33 puslapiai)
Įvadas. Darbo tikslas: palyginti pasirinktas reklamines kampanijas. Reklamos samprata. Reklamos tikslai. Reklamos strategija. Reklamos rūšys ir tipai. Reklaminės kampanijos esmė. Reklaminės kampanijos tipai, planas, tikslai. Reklaminės kampanijos biudžetas. Reklamos pranešimo kūrimas. Reklamos nešiklių pasirinkimas. Reklamos efektyvumo įvertinimas. Tyrimas: Vartotojų požiūris į AB "Pieno žvaigždės" ir AB "Vilkyškių pieninė" reklamų efektyvumą. Tyrimo organizavimo metodika. Anketos sudarymas, pateikimas. Tyrimo rezultatų analizė ir interpretacija. Išvados. Priedai (2). Skaityti daugiau
Reklamos agentūros paslaugosRinkodara, namų darbas
(13 puslapių)
Įvadas. Paslaugų įmonės bendra apžvalga. Paslaugų klasifikavimas. Paslaugos savybės Paslaugų paketas. Pagrindinė ir papildomos paslaugos. Naujų paslaugų įvedimas. Paslaugos gyvavimo ciklas. Paslaugos kainodaros sprendimai. Paslaugos teikimo procesas. Paslaugos kokybės užtikrinimas. Paslaugos rėmimo programa. Paslaugų plėtros strategija. Išvados. Skaityti daugiau
Reklamos agentūros veiklos specifika: UAB "Spaudos elementai"Rinkodara, praktikos ataskaita
(10 puslapių)
Reklamos vadybos praktikos darbas. Įmonės charakteristika. Pažintis su įmone bei trumpas pristatymas. Trumpas reklamos verslo apibūdinimas. Rinka. Trumpa Lietuvos reklamos rinkos apžvalga ir tendencijos. Nagrinėjamos įmonės konkurencinės padėties analizė, bei užimama rinkos dalis. Gamyba. Trumpas teikiamų paslaugų pristatymas. Bendroji įmonės strategija, misija, vizija. Įmonės valdymas. Pareigybinių nuostatų analizė. Įmonės organizacinė struktūra. Valdymo personalas ir darbuotojai. Motyvavimas. Finansai. Įmonės kapitalo struktūra. Trumpas įmonės finansinių rezultatų bei jos dinamikos apibūdinimas. Įmonės ataskaita. Trumpas įmonės darbo dienos pristatymas. Įmonės darbo organizavimas. Reklamos vadybininko veikla. Vadybininko pareigybinės nuostatos. Klausimai ir problemos, kuriuos vadybininkas gali spręsti savarankiškai. Skaityti daugiau
Reklamos agentūrų tipai ir ypatumaiRinkodara, referatas
Reklamos agentūrų veikla elektroninėje erdvėjeRinkodara, referatas
(19 puslapių)
Įvadas. Darbo tikslas – išnagrinėti reklamos agentūrų veiklą elektroninėje erdvėje. Reklama internete. Reklamos skleidimo internete formos. Interneto svetainė. Reklaminiai skydeliai. Elektroninis paštas. Reklamos agentūros Lietuvoje. UAB "Impartner". Reklamos internete kūryba ir gamyba. Reklamos internete kampanijų planavimas. Interneto tinklapių kūrimas. Tiesioginis marketingas elektroniniu paštu. Kitos paslaugos. IĮ "Programeta". Internetinių svetainių kūrimas. Profesionalus web dizainas. Svetainių programavimas. Optimizavimas paieškos sistemos. Svetainių priežiūra ir administravimas. Domenų registracija, svetainių talpinimas. UAB "Meganora". Interneto svetainių kūrimas. Reklaminių skydelių (banerių) kūrimas. Interneto svetainės optimizavimas paieškos sistemoms (SEO). Reklama paieškos sistemose. Išvados. Skaityti daugiau
Reklamos analizė: bižuterijos firma "Ibero"Rinkodara, referatas
(27 puslapiai)
Įvadas. Darbo tikslas yra sukurti reklaminį projektą šiai žinomai bižuterijos firmai. Situacijos analizė. Svarbiausi strateginiai sprendimai. Tikslinė auditorija. Prekės konkurenciniai pranašumai. Konkurentai. Silver City. Dorado. Prekės pozicionavimas. Įgyvendinimas ir taktika. Žiniasklaidos (media) strategija. Dabartinė "Ibero" reklama. Reklamos aprašymas. Kitos komunikacijos priemonės. Reklama žurnaluose. "Panelė". "Žmonės". "Cosmopolitan". Išorinė (lauko) reklama. Reklama internete. Delfi.lt. Išvados. Skaityti daugiau
Reklamos analizė: Nike pridėtinės vertės kūrimas per Michaelio Jordano įvaizdįRinkodara, esė
(4 puslapiai)
Reklamos analizė-esė: Nike pridėtinės vertės kūrimas per Michaelio Jordano įvaizdį. Skaityti daugiau
Reklamos analizė: prekybos centras "Maxima"Rinkodara, kursinis darbas
(28 puslapiai)
Charakteristika. Prekybos įmonės reklamos esmė ir ypatumai. Reklamos esmė ir vaidmuo. Reklamos kaip proceso sudėtis. Reklamos funkcijos. Reklamos priemonės. Priemonių sudarymas parduotuvėje. Spaudos reklama. Spausdintos reklamos priemonės. Radijo reklama. Televizijos reklama. Pašto reklama. Vitrinų reklama. Lauko (išorinė) reklama. Reklama transporto priemonių. Įpakavimo reklama. Prekinis ženklas. Šviesos reklama. Reklama prekybos vietoje. Reklamuotos prekės prekybos vietoje analizė. Vartotojų nuomonė apie reklamą. Išvados ir pasiūlymai. Skaityti daugiau
Reklamos analizė: UAB "Norfos mažmena"Rinkodara, namų darbas
(8 puslapiai)
Įvadas. UAB "Norfos mažmena" pristatymas. Apie UAB "Norfos mažmena". Lojalumo programa. UAB "Norfos mažmena" reklamos priemonės. Televizija. Radijas. Spauda. Lauko reklama. Internetas. Išvados. Skaityti daugiau
Reklamos analizė: UAB "Vilniaus prekyba" parduotuvė "Maxima"Rinkodara, referatas
(28 puslapiai)
Charakteristika. Prekybos įmonės reklamos esmė ir ypatumai. Reklamos esmė ir vaidmuo. Reklamos kaip proceso sudėtis. Reklamos davėjas. Reklamos agentūra. Reklamos platinimo priemonė. Reklamos funkcijos. Vartotojas. Reklamos kaip proceso sudėtis. Reklamos funkcijos. Reklamos priemonės. Priemonių sudarymas parduotuvėje. Spaudos reklama. Spausdintos reklamos priemonės. Radijo reklama. Televizijos reklama. Pašto reklama. Vitrinų reklama. Lauko (išorinė) reklama. Reklama transporto priemonių. Įpakavimo reklama. Prekinis ženklas. Šviesos reklama. Reklamuotos prekės prekybos vietoje analizė. Išvados ir pasiūlymai. Vartotojų nuomonė apie reklamą. Skaityti daugiau
Reklamos analizė: VP Market prekybos centras "Maxima"Rinkodara, referatas
(28 puslapiai)
Charakteristika. Prekybos įmonės reklamos esmė ir ypatumai. Reklamos esmė ir vaidmuo. Prekybos įmonės reklamos esmė ir ypatumai. Reklamos esmė ir vaidmuo. Reklamos kaip proceso sudėtis. Reklamos funkcijos. Reklamos priemonės. Priemonių sudarymas parduotuvėje. Spaudos reklama. Spausdintos reklamos priemonės. Radijo reklama. Televizijos reklama. Pašto reklama. Vitrinų reklama. Lauko (išorinė) reklama. Įpakavimo reklama. Prekinis ženklas. Šviesos reklama. Reklama prekybos vietoje. Reklamuojamos prekės prekybos vietoje analizė. Vartotojų nuomonė apie reklamą. Išvados ir pasiūlymai. Skaityti daugiau