Šperos.lt > Rinkodara > Rinkodaros namų darbai
Rinkodaros namų darbai

(188 darbai)

Prekės kainos analizė (2)Įvadas. Prekė. Kaina. Tikslas. Uždaviniai. Tyrimo metodika. Prekės charakteristika. Prekės kainos analizė. Išvados. Skaityti daugiau
Prekės kainų analizė (2)Įvadas. Tikslas – išanalizuoti stebėtų prekių kainų kitimą. Pasirinktų prekių aprašymas. Pienas. Kiaušiniai. Tepus riebalų mišinys. Stebėtų kainų prekių analizė. Išvados. Skaityti daugiau
Prekės ženklo įvaizdžio kūrimasPateikite prekės ženklo įvaizdžio sąvokas (remkitės bent 3-5 autoriais). Išsiaiškinkite jų panašumus ir skirtumus juos lyginant bei pateikite savo apibrėžimą. Scheminis vaizdavimas patartinas. Skirtumai. Panašumai. Prekės ženklo įvaizdis. Atlikti palyginamąjį tyrimą Kauno miesto Vilniaus gatvėje ir Laisvės alėjoje. Abiejose gatvėse pasirinkti po 4-5 parduotuvių vitrinas, jas nufotografuoti (įdėti į priedus) ir palyginti vitrinas pagal: Parduotuvių profilį kiekvienoje gatvėje atskirai, o po to atlikti bendrą palyginimą; Vitrinų įvaizdį – kokios prekės išdėstomos, kokie prekės ženklai, kokie papildomi aksesuarai ir puošmenos; kokio informatyvumo; Vitrinų įvaizdį – kokios prekės išdėstomos, kokie prekės ženklai, kokie papildomi aksesuarai ir puošmenos; kokio informatyvumo. Pateikite savęs įsivaizdavimo (self-image) ir savęs sutapatinimo (self-congruity) sąvokas prekės ženklo teorijoje (kiekvienu atveju remkitės bent 4-5 autoriais). Pateikti savo sąvokas, vaizduoti schematiškai. Aprašyti lyčių klausimą iš savęs pateikimo/suvokimo pozicijų (bent 3 autoriai). Internete surasti ir palyginti bent 5-6 reklaminius tinklapius, kuriuose atsispindėtų lyčių išnaudojimo atvejai. Juos lyginkite, komentuokite, išryškinkite prekės ženklus ir esamą arba galimą jų kritiką. Pateikite 3-4 nufotografuotas Kauno mieste lauko reklamas, kuriose atsispindėtų lyčių išnaudojimo atvejai. Lyginkite, nustatykite prekės ženklus, kokia vartotojų reakcija? Pateikti ir palyginti bent 2 autorių nuomonę apie prekės ženklo įvaizdžio kūrimo procesą. Pateikti visus autorius schematiškai, juos lyginti, pateikti savo sukurtą procesą. Pateikti bent 3 autorių požiūrį į valstybę/šalį kaip į prekės ženklą. Pateikti schematiškai bei sudaryti savo schemą. Surasti ir palyginti bent dviejų pasaulio šalių/valstybių, kaip prekės ženklų, įvaizdžio kūrimo procesą. Pietų Afrikos prekės ženklo įvaizdžio kūrimas. Kanados prekės ženklo įvaizdžio kūrimas. Gautas teorines ir praktines žinias pritaikykite Lietuvos, kaip prekės ženklo, įvaizdžio atvejui. Kaip Lietuvos įvaizdį supranta lietuviai ir užsieniečiai? Nuskenuoti ir/arba nufotografuoti argumentus pagrindžiančius įrodymus, reklamas ir pan. Skaityti daugiau
Prekės ženklo įvaizdžio kūrimas (2)Užduotis: Pateikite prekės ženklo įvaizdžio sąvokas (remkitės bent 3-5 autoriais). Išsiaiškinkite jų pranašumus ir trūkumus, juos lyginant bei pateikite savo apibrėžimą. Scheminis vaizdavimas patartinas. Skaityti daugiau
Prekės ženklo įvaizdžio kūrimas (3)Pateikti savęs įsivaizdavimo (self–image) ir savęs supratimo (self–congruity) sąvokas prekės ženklo teorijoje (kiekvienu atveju remkitės bent 4-5 autoriais). Pateikti savo sąvokas, vaizduoti schematiškai. Aprašyti lyčių klausimą iš savęs pateikimo/suvokimo pozicijų (bent 3 autoriai). Praktika. Internete surasti ir palyginti bent 5-6 reklaminius tinklapius, kuriuose atsispindėtų lyčių išnaudojimo atvejai. Juos lyginkite, komentuokite, išryškinkite prekės ženklus ir esamą arba galimą jų kritiką. Pateikti ir palyginti bent 2 autorių nuomonę apie prekės ženklo įvaizdžio kūrimo procesą. Pateikti visus autorius schematiškai, juos lyginti, pateikti savo sukurtą procesą. Pateikti bent 3 autorių požiūrį į valstybę/ šalį kaip į prekės ženklą. Pateikti schematiškai bei sudaryti savo schemą. Praktika. Surasti ir palyginti bent dviejų pasaulio šalių/ valstybių, kaip prekės ženklų, įvaizdžio kūrimo procesą. Gautas teorines ir praktines žinias pritaikykite Lietuvos, kaip prekės ženklo, įvaizdžio atvejui. Kaip Lietuvos įvaizdį supranta lietuviai ir užsieniečiai? Nuskenuoti ir/arba nufotografuoti argumentus pagrindžiančius įrodymus, reklamas. Darbas iliustruotas paveikslėliais. Priedai (13). Skaityti daugiau
Prekybos marketingasPrekybos įmonės vietos pasirinkimą apsprendžiantys veiksniai. Traukos zonų nustatymo metodai. Kainų politikos esmė ir reikšmė. Prekybos įmonės marketingo plano sudarymo metodologiniai pagrindai. Marketingo plano sudėtinės dalys. Skaityti daugiau
Prekybos marketingo tyrimų samprata, sritys, ypatumaiĮvadas. Prekybos marketingo tyrimų esmė, būtinumas ir ypatumai. Prekybos marketingo tyrimų sritys ir objektai. Aplinkos analizė. Įmonės analizė. Išvados. Skaityti daugiau
Prekybos tarpininkų darbo ypatumai aptarnaujant skirtingus klientusĮvadas. Darbo tikslas: Išsiaiškinti prekybos tarpininkų darbo ypatumus aptarnaujant skirtingus klientus. Prekybos tarpininkai. Būtinos pardavėjų savybės. Pirkėjų ir klientų tipai. Išvados. Skaityti daugiau
Prekiniai ženklaiPrekės ženklo ir prekės identifikavimo sampratos. Veiksniai, turintys įtakos formuoti prekės ženklą. Prekės ženklo vertės šaltiniai. Prekės ženklo tapatybės formavimas. Skaityti daugiau
Principles and Practice of MarketingDarbas anglų kalba. Marketingo principai ir praktika. Straipsnio "Konceptualus modelis klientų valdymui (A Conceptual Model for Global Multi-channel Customer Management)" analizė. Introduction. Summary. Critical review. Conclusion. Skaityti daugiau
Produkto analizė: šokoladas "Karūna"Šokoladas "Karūna". Produktas. Produktas siaurąja prasme. Prekės ženklas. Prekės klasifikavimas. Produkto forma. Prekės gyvavimo ciklas. Produktas plačiąja prasme. Kainodara. Kainų nustatymo tikslai. Paklausos nustatymas. Kainų vertinimas. Kainų palyginimas. Paskirstymas. Paskirstymo kanalas. Paskirstymo kanalo ilgis. Paskirstymo sistemos plotis. Rėmimas. Rėmimo strategija. Reklama. SWOT analizė. Skaityti daugiau
Produkto modifikavimasTeorinė dalis. Naujo produkto kūrimo procesas. Naujo produkto kūrimo proceso schema. Praktinė dalis. Užduotis: aprašyti konkretaus, jūsų pasirinkto rinkoje esančio produkto modifikavimo procesą ir parinkti šio produkto įvedimo į rinką strategiją. Rengiant darbą pagrįsti, dėl kokių priežasčių reikėtų keisti (modifikuoti) konkretų esamą produktą, ką jūsų nuomone reikėtų keisti (tos prekės savybes, jos atliekamas funkcijas, pobūdį, įpakavimą, talpą, technologinius sprendimus ar pan.) ir kodėl. Taip pat patarti, kokią strategiją reikėtų parinkti pradinėje šio modifikuoto produkto įvedimo į rinką stadijoje. Pagrįsti kodėl, pateikti bendras išvadas. Išvados. Skaityti daugiau
Produkto rinkodara: nedidelis dienos naujienų laikraštukasProduktas. Kainų strategija. Paskirstymo keliai. Produkto rėmimas. Reklama. Skaityti daugiau
Produktų reklamos analizė: "Kraft Foods Lietuva"PRanešimas. Įvadas. Įmonė "Kraft foods Lietuva" ir "Karūnos" produktai Lietuvos rinkoje. Reklamos rūšys ir įvairūs reklamos nešikliai. Išvados. Skaityti daugiau
Reklama (26)Reklamos sąvoka. Reklamos bruožai. Reklamos naudojimo ypatumai ir funkcijos. Reklamos tikslai. Reklaminis pranešimas. Reklamos rūšys. Reklamos nešikliai. Spausdinta reklama. Transliacinės reklamos nešikliai. Tiesioginė reklama. Viešoji reklama. Reklama pardavimo vietose. Speciali reklama. Demonstracinė reklama. Reklamos nešiklių parinkimas. Skaityti daugiau
Reklama (8)Užduotis: Apibūdinkite reklamą, pasitelkdami jos apibrėžimus bei tikslus 3 – 4 autorių knygomis. Tai padarykite schematiškai grafiškai. Skaityti daugiau
Reklamos agentūros paslaugosĮvadas. Paslaugų įmonės bendra apžvalga. Paslaugų klasifikavimas. Paslaugos savybės Paslaugų paketas. Pagrindinė ir papildomos paslaugos. Naujų paslaugų įvedimas. Paslaugos gyvavimo ciklas. Paslaugos kainodaros sprendimai. Paslaugos teikimo procesas. Paslaugos kokybės užtikrinimas. Paslaugos rėmimo programa. Paslaugų plėtros strategija. Išvados. Skaityti daugiau
Reklamos analizė: UAB "Norfos mažmena"Įvadas. UAB "Norfos mažmena" pristatymas. Apie UAB "Norfos mažmena". Lojalumo programa. UAB "Norfos mažmena" reklamos priemonės. Televizija. Radijas. Spauda. Lauko reklama. Internetas. Išvados. Skaityti daugiau
Reklamos ateitisRašinys apie reklamos sampratą, jos poveikį, reklamos pardavimą, naujų rinkų paiešką. Simbolinė reklama. Ateities reklama. Šiandienos reklama. Skaityti daugiau
Reklamos efektyvumo įvertinimo būdaiĮvadas. Darbo tikslas: nustatyti, kokiais būdais vertinamas reklamos efektyvumas. reklamos efektyvumo įvertinimo būdai. Bendrieji reklamos įvertinimo būdai. Prekės ženklo reklamos efektyvumo įvertinimo metodai. Reklamos efektyvumo įvertinimo būdai mažmeninėje prekyboje. Išnašos. Skaityti daugiau
......