PowerPoint pristatymas. Įvadas. Apklausos privalumai. Klaidos, sąlygojančios tyrimo rezultatų tikslumą. Penki apklausos būdai. Faktoriai, kurie gali būti naudingi pasirenkant vieną ar kitą būdą. Asmeninis interviu. Apklausa telefonu. Apklausa faksu. Apklausa paštu. Tyrimo būdų kombinavimas. Skaityti daugiau
Apklausos būdaiRinkodara, pristatymas
(6 skaidrės)
PowerPoint pristatymas. Marketingo tyrimai. Apklausos būdai. Asmeninis interviu. Privalumai. Trūkumai. Apklausa telefonu. Privalumai. Trūkumai. Apklausa faksu. Apklausa paštu. Skaityti daugiau
PowerPoint pristatymas. Istorija. Prekės. Parduotuvės. Konkurentų analizė. Kaina. Tikslinė grupė. Marketingo komunikacijos. Privalumai. Trūkumai. Skaityti daugiau
Atvykstamasis ir išvykstamasis turizmas LietuvojeRinkodara, pristatymas
(17 skaidrių)
PowerPoint pristatymas. Marketingo statistika. Atvykstamasis turizmas. Apsilankiusių užsienio piliečių Lietuvoje. Apsilankiusių užsienio piliečių Lietuvoje pagal šalis. Keliavimo būdai. Keliavimo tikslai. Bendras nakvynių skaičius. Nakvynių skaičius pagal šalis. Nakvojantys ir vienadieniai. Išvados. Išvykstamasis turizmas. Užsienyje lankėsi Lietuvos gyventojų. Apgyvendinimas (viešbučiuose). Turizmo mokėjimai. Nacionalinė sąskaityba ir prekyba. Išvyko su kelionių organizatoriais. Išvyko turistų su kelionių organizatoriais pagal šalis. Keliavimo būdai. Skaityti daugiau
AUDI automobilių pardavimaiRinkodara, pristatymas
(8 skaidrės)
PowerPoint pristatymas. AUDI automobilių pardavimai. Pardavimų rodikliai. Naujų modelių populiarumo augimas. Metinės pardavimų apimtys. Skaityti daugiau
Bendravimo su klientais analizėRinkodara, pristatymas
(15 skaidrių)
PowerPoint pristatymas. Bendravimui su klientais užtikrinti firmos naudojasi. Reklama. Reklamos strateginėje analizėje būtina nustatyti. Propaganda. Visuomeninės nuomonės kūrimo uždaviniai. Prekybos agentai. Strateginė prekybos agentų analizė apima. Klientų stimuliavimas. Naudojamos vartotojo stimuliavimo priemonės. Naudojamos prekybos sferos stimuliavimo priemonės. Skaityti daugiau
PowerPoint pristatymas. "Švyturys-Utenos alus" - istorija, veikla, apdovanojimai, pasiekimai, reklama. Švyturys. Švyturys History. Švyturys Production. Švyturys Concurence. Švyturys Brand awareness scale. Švyturys Market. Švyturys Export scale. Švyturys International awards. Švyturys Customers. Švyturys Public Relations. Švyturys Public Relations. Švyturys Public Relations. Švyturys Discussion. Darbas iliustruotas paveikslėliais (5). Skaityti daugiau
Duonos galimybių studijaRinkodara, pristatymas
(51 skaidrė)
PowerPoint pristatymas. Problema. Produktos pristatymas. Rinkos šakos analizė. Rinkos šakos analizė II. Ekonominiai veiksniai. Rinkos šakos analizė III. Įėjimo į rinką barjerai. Rinkos segmentavimas ir tikslinių rinkų pasirinkimas. Rinkos segmentavimas pagal geografinį kriterijų. Rinkos dalis tenkanti kiekvienam iš pasirinktų segmentų. Rinkos segmentų augimą įtakojantys veiksniai. Didžioji rinkos dalis tenka konkurentams. Tikslinės klientų grupės. Pirmieji klientai - Telšių miesto gyventojai. Pirmuosius klientus pritrauksime. Įmonės didieji klientai. Veiksniai lemiantys pirkėjus pirkti mūsų įmonės produkciją. Konkurencija rinkos šakoje. Konkurencijos strategija. Mūsų skirtumai nuo konkurentų.Konkurentų atsakas. Kokių esama kliūčių žengiant į rinką? Konkurentų identifikavimas ir įvertinimas. Galimos konkurentų naujovės. Pranašumai ir trūkumai. Ar pelningai dirba svarbiausias konkurentas? Konkurentai vadovaujasi kainos strategija orientuotą į konkurentus. Marketingo tikslai ir strategija Prekės ir asortimento politika. Kainų politika. Orientuosimės į tokias duonos kainas. Paskirstymas. Pardavimo skatinimo politika. Į galutinius vartotojus nukreiptais pardavimo skatinimo veiksmais mes sieksime. Į prekybininkus nukreiptais pardavimo skatinimo veiksmais mes sieksime:Pardavimų skatinimo metodai. Imties dydis. Tyrimo rezultatų analizė. Kokį duonos kiekį renkatės? Kokią duoną perkate. Kokios rūšies duoną renkatės. Su kokiais priedais duona Jums labiausiai patinka? Kiek mokate už duoną? Kur dažniausiai perkate duoną? Kas turi įtakos perkant duoną? Kurioje vietoje norėtumėte, kad atidarytume naują šviežių duonos gaminių parduotuvę? Kokios įmonės produkciją dažniausiai perkate? Kokios reklamos rūšys Jums daro įtaką perkant duoną? Kokios mėnesinės Jūsų pajamos? Jūsų lytis? Kokiai amžiaus grupei priklausote? Skaityti daugiau
Gaminių kainų nustatymasRinkodara, pristatymas
(29 skaidrės)
PowerPoint pristatymas. Darbo tikslas. Savikainos kalkuliacijos principai. Savikainos kalkuliacijos principai (2). Išlaidų ir pelno centro ryšys. Praktikoje įmonės taiko dvi kalkuliacijas. Priklausomai nuo gamybos specifikos savikainai skaičiuoti taikomos šios kalkuliavimo sistemos. Priklausomai nuo gamybos specifikos savikainai skaičiuoti taikomos šios kalkuliavimo sistemos (2). Kainos samprata. Kainos samprata (2). Kainodaros tikslai. Kainodaros tikslai (2). Kainodaros metodai. Galima išskirti šiuos dažniausiai naudojamuskainos nustatymo metodus. Kainodaros metodai. Kainodaros metodai (3). Galutinės kainos nustatymas. Galutinės kainos nustatymas (6). Kainų strategijos. Kainų strategijos (2). Nurodomos šios pagrindinės kainodaros strategijos. Nurodomos šios pagrindinės kainodaros strategijos (2). Išvados. Skaityti daugiau
Įėjimo į naujas rinkas modeliaiRinkodara, pristatymas
(10 skaidrių)
PowerPoint pristatymas. Eksportavimas. Eksportuotojai vadinami įvairias pavadinimais. Netiesioginis eksportas. Perdavimas. Frančizė. Tiesioginės užsienio investicijos. Bendra įmonė. Susiliejimai ir įsigijimai. Valdymo kontraktai. Skaityti daugiau
Įmonės rinkodaros analizė: "Avon"Rinkodara, pristatymas
Įmonių organizacinio techninio lygio ir rinkodaros analizėRinkodara, pristatymas
(35 skaidrės)
PowerPoint pristatymas. Įmonės organizacinio techninio lygio analizė. Įmonės organizacinio techninio lygio rodikliai. Gamybos techninio lygio analizė. Bendriausi gamybos techninio lygio rodikliai. Gamybos organizacinio lygio analizė. Valdymo lygio analizė. Įmonės rinkodaros analizė. Pagrindiniai rinkodaros analizės uždaviniai. Produkcijos paklausos ir užsakymų portfelio analizė. Neužsakytos produkcijos pardavimo rizikos įvertinimas. Produkcijos pardavimo rinkų analizė. Kainų politikos analizė. Produkcijos konkurencingumo analizė. Išvados. Skaityti daugiau
PowerPoint pristatymas. Tarptautinis ir vietinis tyrimas. Nauji aplinkos faktoriai. Rinkos plėtra. Aptarnavimo, paslaugų teikimo organizacijos. Elektroninės informacijos tarnybos. Duomenų slaptumas. Tyrimų metodika. Apklausos. Apklausų tipai. Tinklo technologijos. Tarptautinės informacijos sistemos. Informacinės sistemos. Išvados. Skaityti daugiau
Interneto įtaka marketingo aplinkaiRinkodara, pristatymas
(22 skaidrės)
PowerPoint pristatymas. Kaip Internetas keičia marketingo aplinką? Kokios jėgos sukelia pasikeitimus? Pasikeitimo efektų konceptualizavimas: biologinės perspektyvos. Populiacijos ekologijos požiūris. "Žargonas" galintis praversti. Populiacijos ekologija. Nuo biologijos iki verslo… "Trikdžių" taksonomija. Konkurencija ir Interneto ekologija. Evoliucija ir verslo ekosistemos. Internetas kaip marketingo aplinka. Besivystančios rinkos struktūros. Pridėtinės vertės grandinė. Struktūros adaptavimas siekiant sukurti papildomą vertę. Interneto sąlygojami struktūrų pasikeitimai. Kiti Interneto efektai struktūrai. Skaityti daugiau
PowerPoint pristatymas. Emocinis pardavimo aspektas. Naujas produktas gimė. Iš ko sukurti USP (Unique Selling Proposition)? Žingsniai USP sukurti. Kaip pradėti? Antras žingsnis. Trečias žingsnis. Pastabėlė. Ketvirtasis žingsnis. Taigi, USP - tai keleto stadijų procesas. Kur slepiasi konkurentas? Klausimai, į kuriuos būtina atsakyti. Organizacijų vaidmenys rinkoje. Prekių ženklai pagal vaidmenis rinkoje. Klausimai, į kuriuos reikia atsakyti (50 klausimų). Vietoje apibendrinimo. Skaityti daugiau
Kainodaros analizėRinkodara, pristatymas
(13 skaidrių)
PowerPoint pristatymas. Kainodara. Principinė kainodaros politikos argumentavimo schema. Kainodaros strateginiuose sprendimuose derinami du pagrindiniai veiksniai. Sąnaudos. Konkurentai. Planinė kainodara. Skaityti daugiau
Kainodaros organizavimas: šildymo įranga UAB "Vilpra" (2)Rinkodara, pristatymas
(10 skaidrių)
PowerPoint pristatymas. Kursinio darbo: (Kainodaros organizavimas: šildymo įranga UAB "Vilpra") pristatymas. Darbo tikslas. UAB "Vilpra" apibūdinimas. Įmonės komercinės-ūkinės veiklos aprašymas. Produktų realizavimo rinkų analizė. Šakos (rinkos), kurioje veikia įmonė apibūdinimas. Dvisienio dūmtraukio kainos nustatymo principai UAB "Vilpra". Įmonės kainodaros strategija, taikomos kainų nuolaidos, kainodaros ypatumai. Mano nagrinėtai įmonei siūlyčiau. Skaityti daugiau
Kainodaros strategijosRinkodara, pristatymas
(15 skaidrių)
PowerPoint pristatymas. Kainodaros veiksnių sistema. Kainodaros strategija. Aukštų kainų (Grietinėlės nugriebimo) strategija. Žemų kainų strategija (įsiskverbimo strategija). Kainos-kokybės strategija. Vidutinių kainų strategija (neutrali kainodara). Tikslinių kainų strategija. Lengvatinių kainų strategija. Jungtinės kainodaros strategija. Sekimo lyderiu strategija. Aukštos kokybės įvaizdžio strategija. Tikslinė rinkos dalis. Rinkos segmentavimo strategija. Nekintamų kainų. Nesuapvalintų arba psichologinių kainų. Kainų politikos ir strategijos rengimo pagrindiniai elementai ir etapai. Skaityti daugiau
PDF pristatymas. Kainų (kainodaros) politika. Kainodaros politikos formavimas. Kainodaros (kainos nustatymo) tikslai. Kainų politikos kryptys. Didelė kaina. Mažų kainų politika. Kainodaros strategija. Kainų politika. Pagrindiniai kainodaros sprendimus įtakojantys veiksniai. Tinkama informacija apie kaštus. Vartotojų suvokiama prekės vertė (paklausa). Konkurencija. Įmonės tikslai. Skaityti daugiau