Šperos.lt > Rinkodara > Rinkodaros pristatymai
Rinkodaros pristatymai

(98 darbai)

Prekės/produkto orientacijaPowerPoint pristatymas. Verslo orientacijų evoliucija. Prekės orientacija. Gamybos koncepcija. Prekės kokybė. Panašumai. Skirtumai. Skaityti daugiau
Prekių identifikavimasPowerPoint pristatymas. Prekių identifikavimas ir įpakavimas. Bendrinis prekės pavadinimas. Prekės ženklas. Prekės vardas. Prekių identifikavimo strategijos. Prekių įpakavimo sprendimai. Skaityti daugiau
Prekių pateikimasPowerPoint pristatymas. Prekių pateikimas (pasiskirstymas). Prekių pateikimo kanalai (PPK). Pagrindinės prekių kanalų dalyvių funkcijos. Pateikimo kanalo lygis. Paskirstymo kanalo ilgis. Paskirstymo sistemos plotis. Prekių pasiskirstymo būdai. Atrankinis paskirstymas. Išskirtinis paskirstymas. Pateikimo kanalų organizacinės sistemos. Prekių pateikimo intensyvumo ir tarpininkų skaičiaus parinkimo būdai. Kanalo valdymas. Prekių judėjimas. Prekių judėjimo tikslas. Prekių pateikimo metodai. Mažmeninė prekyba. Didmeninė prekyba. Prekybos sritys ir rūšys. Prekybos įmonių rūšys. Didmeninės prekybos įmonių rūšys. Skaityti daugiau
Produktų portfelio analizėPowerPoint pristatymas. Subalansuotas produktų portfelis. Produkto strateginę poziciją rinkoje apibrėžia 2 veiksniai. Rekomenduojama tokia bendra strategijos gairė. Skaityti daugiau
Reklama (23)PowerPoint pristatymas. Reklama. Reklamos auditorija. Reklamos poveikis paklausai. Paklausos kreivės pasislinkimas dėl reklamos. Reklamos funkcijos. Pozicija. Suvokimo žemėlapis. Suvokimo žemėlapio pavyzdys (automobilių pozicionavimas Jungtinėse Amerikos Valstijose (JAV)). Pozicionavimas. Reklamos rūšys. Reklamos planas. Reklamos kampanija. Reklamos planavimo etapai. Kūrybinė strategija. Kūrybinės strategijos uždavinys. Reklamos nešikliai. Reklamos pateikimo taktikos. Reklamos teisinis reguliavimas. Skaityti daugiau
Reklama (30)PowerPoint pristatymas. Reklamos samprata. Reikalavimai reklamai. Nepadorios reklamos pavyzdys. Reklamos, kuri nepateikta taisyklinga lietuvių kalba pavyzdys. Agresyvios reklamos pavyzdys. Draudimai Reklamų rūšys. Išorinė reklama. Klaidinanti reklama. Klaidinančios reklamos pavyzdys. Lyginamoji reklama. Paslėpta reklama. Kitos reklamų rūšys. Reklama ir vaikai. Reklamą reguliuojantys teisės aktai. Lietuvos teisės aktai, reguliuojantys reklamą. Lietuvos Respublikos reklamos įstatymas. Lietuvos Respublikos visuomenės informavimo įstatymas. Lietuvos Respublikos nesąžiningos komercinės veiklos vartotojams draudimo įstatymas. Lietuvos Respublikos tabako kontrolės įstatymas. Lietuvos Respublikos alkoholio kontrolės įstatymas. Lietuvos Respublikos vartotojų teisių gynimo įstatymas. Lietuvos Respublikos farmacinės veiklos įstatymas. Europos Sąjungos (ES) teisės aktai reguliuojantys reklamą. Reklamos kontrolės institucijos ir įstaigos. Nacionalinė vartotojų teisių apsaugos taryba. Reklama. Nesąžininga ir komercinė veikla . Kur kreiptis? Tabako reklama. Lietuvos Respublikos konkurencijos taryba. Konkurencijos tarybos tiriami atvejai. Karteliai. Konkurencija. Vietos savivaldos vykdomosios institucijos. Kuo reklama susijusi su vietos savivalda? Kultūros paveldo departamentas prie kultūros ministerijos. Kultūros paveldo departamentas ir reklama. Lietuvos reklamos biuras (LRB). Lietuvos Reklamos Biuro (LRB) ketinimai. E-skundai. Kas gali kreiptis? Kada reikia skųstis? Skaityti daugiau
Reklama (31)PowerPoint pristatymas. Tyrimo tikslas. Reklama. Reklaminė veikla. Reklamos tikslai. Reklamos funkcijos. Reklaminė strategija. Reklamos priemonės pasirinkimą įtakojantys kriterijai. Reklamos privalumai ir trūkumai. Reklamos nauda vartotojui. Reklamos žala visuomenei. Reklamos rūšys. Neįprasti reklamavimosi būdai. Kartais ir reklamos būna netinkamu metu ir netinkamoje vietoje. Būdai kaip pritraukti dėmesį. Brangiausios ir įdomiausios reklamos. Išvados. Skaityti daugiau
Reklama (32)PowerPoint pristatymas. Kas tai? Reklamos tikslai. Reklamos būdai. Reklamos tipai. Grupės. Spaudos reklama. Spausdinta reklama. Audiovizualinė reklama. Parodos ir mugės. Reklaminiai suvenyrai. Pašto reklama. Lauko reklama. Ryšiai su visuomene. Kompiuterizuota reklama. Darbas iliustruotas paveikslėliais (36). Skaityti daugiau
Reklamos internete formosPowerPoint pristatymas. Tikslas: išsiaiškinti, kokios yra pagrindinės reklamos Internete formos. Uždaviniai. Reklama internete. Interneto svetainė. Reklaminiai skydeliai. Reklama paieškos svetainėse. Nuorodos. Elektroninis paštas. Išvados. Skaityti daugiau
Reklamos išlaidų planas 2011 metams: Šiaulių filialas "Sarma"PowerPoint pristatymas. Veikla ir asortimentas. Konkurencinė situacija ir kainų lygis bei reklamos nešikliai. Lauko reklama. Radijo reklama. Spausdintinė Reklama. Reklama žurnale. Šiuolaikinė reklama. Šiuolaikinė reklama. Reklamos sąnaudos 2011 metams. Reklamos apibūdinimas žurnale. Skaityti daugiau
Reklamos reikšmėPowerPoint pristatymas. Įvaizdis. Reklamos įtaka visuomenei. Įvaizdis reklamoje. Neutralus moters įvaizdis. Moters sportininkės įvaizdis. Išvados. Skaityti daugiau
Rėmimo programa ir jos parengimasPowerPoint pristatymas. Darbo tikslas. Tyrimo objektas. Uždaviniai. Rėmimas, jo parengimas ir valdymas. Sąvokos. Rėmimo apibūdinimas. Rėmimo veiksniai. Produkto įvedimas. Naujos turizmo agentūros "Gimtinė" rėmimo veiklos analizė. Rėmimo tikslai. Rėmimo strategijos įgyvendinimas. Rėmimo strategijos įgyvendinimo veiksmai. Išvados. Skaityti daugiau
Rinkodaros pristatymas: UAB "Tavo namas"PowerPoint pristatymas. Įmonės pristatymas. Įmonės vizija ir misija. Įmonės privalumai. 100% garantijos. Mūsų gamyba. Gamybos koncepcija. Tiekėjai. Kontaktai. Skaityti daugiau
Rinkodaros samprataPowerPoint pristatymas. Plati rinkodara. Makrorinkodara. Mikrorinkodara. Rinkodaros vykdytojai. Rinkodaros objektai. Rinka. Orientacija į vartotoją. Tikslo orientacija. Sisteminis požiūris. Svajonė. Noras. Poreikis. Paklausa. Paklausos rūšys. Skaityti daugiau
Rinkos dydžio nustatymas. Produktas - cigaretėsPowerPoint pristatymas. Rinkos dydžio nustatymas. Produktas - cigaretės. Prekių importas 2000 – 2003. Importo struktūra pagal šalis. Prekių eksportas 2000 – 2003. Eksporto struktūra pagal šalis. Vietinė gamyba. Skaityti daugiau
Rinkų analizavimas ir įvertinimasPowerPoint pristatymas. Aplinkos analizė ir marketingo tyrimo tipai. Atrankos eiliškumas. Pagrindinių poreikių galimybės. Finansiniai ir ekonominiai veiksniai. Politiniai ir teisiniai veiksniai. Sociokultūriniai veiksniai. Konkurencinės jėgos. Rinkos rodiklių ir rinkos veiksnių aiškinimas. Statistiniai metodai. Verslo delegacijų ir prekybos parodų reikšmė verslininkams. Užsienio rinkų tyrimo problemos. Segmentų kriterijai. Skirtumai tarp šalies ir segmento atrankų. Informacijos šaltiniai atrankos procese. Skaityti daugiau
Ryšiai su visuomene (4)PowerPoint pristatymas. Ryšiai su visuomene. Pagal H.L. Zankl ryšių visuomenei būdingos tokios funkcijos. Visuomenės grupes. Įmonei svarbios visuomenės grupės. Įmonės identitetas. Įmonės identiteto išraiškos formos. Įmonės įvaizdis. Komunikavimo su pasirinktomis visuomenės grupėmis būdai. Populiarinimo priemonių grupės. Parama. Paramos sritys. Mugė. Paroda. Skaityti daugiau
Ryšiai su visuomene kaip integruotos komunikacijos dalisPowerPoint pristatymas. Ryšių su visuomene apibrėžimas. Ryšių su visuomene tikslai. Ryšių su visuomene (RSV) taikomos priemonės ir kanalai. Ryšių su visuomene (RSV) funkcijos. Ledkalnio efektas. Veiklos aspektai. Organizacijos įvaizdis. Ryšių su visuomene (RSV) etika. Domino principas. Išvados. Skaityti daugiau
Socialinis marketingas (2)PowerPoint pristatymas. Socialinis marketingas (SM) – priemonė gyvenimo kokybei gerinti. Kur taikomas SM. Sveikata. Saugumas. Aplinka. Bendruomenė. Socialinis marketingas. Kodėl socialinis marketingas (SM) skiriasi nuo komercinio marketingo (KM). Kuo SM ir KM panašūs. Kas naudoja socialinį marketingą. Kam naudojamas socialinis marketingas. Kokiomis kitomis priemonėmis galima paveikti visuomenės elgseną. Skaityti daugiau
Socialinis marketingas. Strateginis planavimasPowerPoint pristatymas. Socialinio marketingo planavimo procesas. Kur esame? Kur norime būti? Kaip ten patekti? Socialinio marketingo strategijos. Kaip ten išsilaikyti? Socialinio marketingo programos valdymas. Kur esame? Situacijos analizė. Kur norime būti? Tikslinės auditorijos atranka. Kur norime būti? Tikslų ir uždavinių nustatymas. Kur norime būti? Tikslinė auditorijos ir konkurencijos analizė. Kaip ten patekti? Marketingo strategijos parinkimas. Prekė: pasiūlymo kūrimas. Kaip ten patekti? Marketingo strategijos parinkimas. Kaina: elgsenos pokyčių kaštų valdymas. Vieta: programos prieinamumas. Rėmimas: sukurkite žinutę. Skaityti daugiau
...