(5 puslapiai)
Globalios kainų strategijos esmė. Veiksniai, įtakojantys globalią kainų strategiją. Įmonės veiksniai. Produkto veiksniai. Aplinkos veiksniai. Rinkos veiksniai. Skaityti daugiau(8 darbai)
(5 puslapiai)
Globalios kainų strategijos esmė. Veiksniai, įtakojantys globalią kainų strategiją. Įmonės veiksniai. Produkto veiksniai. Aplinkos veiksniai. Rinkos veiksniai. Skaityti daugiau(5 puslapiai)
Kainodara. Kaip atsiranda kainos? Kainos nustatymo metodai. Kainų strategijos. Prekių nomenklatūros kainodara. Papildomų prekių kainos. Būtinųjų priedų kainos. Šalutinių gamybos produktų kainos. Kainų nuolaidos. Pardavimų skatinimo kainos. Diskriminacinės kainos. Skaityti daugiau(5 puslapiai)
Santrauka. Informacijos suvokimas. Apsisprendimai. Vertinimo sąrangos. Kompromiso poveikis. Iššūkiai "parduotuvių" rinkodarininkams. Skaityti daugiau(5 puslapiai)
Leidinių įtaka knygų rinkos informavimo sistemai. Vaikų literatūrą apžvelgiantys leidiniai. Skaityti daugiau(1 puslapis)
Anglų kalbos rašinys apie rinkodarą. Santrauka. Marketing in New Economy (summary). Skaityti daugiau(5 puslapiai)
Reklama. Produktų įvaizdžiai. Kova rinkoje. Vartotojo viliojimas. Skaityti daugiau(1 puslapis)
Rašinys anglų kalba apie įmonės strategiją. Įmonės planavimas. Skaityti daugiau