Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Reklama (2)
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Reklama (2)

  
 
 
123456789
Aprašymas

Reklamos tikslai, funkcijos. Reklamos tipai, rūšys, paskirtis. Reklamos objektas ir subjektas. Reklamos savybės. Reklamos rūšys ir nešikliai. Reklamos platinimo priemonė. Vartotojas, jo nuomonė. Reklamos proceso sudėtinės dalys. Reklamos efektyvumo nustatymas. Darbas su žiniasklaida.

Ištrauka

REKLAMOS SAMPRATA IR YPATUMAI
Reklama - tai veiklos rūšis arba kaip tos veiklos rezultatas pagaminta produkcija, kurios tikslas yra pramonės įmonių, paslaugų firmų, visuomeninių organizacijų produkcijos pardavimas arba kitokių įmonės uždavinių sprendimas (realizavimas), platinant apie įmones pačių įmonių pateiktą ir apmokėtą informaciją. Informacija apie įmonę turi būti suformuota taip, kad stipriai paveiktų masinę ar individualią sąmonę, pasiektų pasirinktą vartotojų auditoriją. Reklama yra daugiafunkcinė veikla, kurios pagalba gali būti siekiama daug ir skirtingų tikslų.
Supažinti su reklama - reiškia sužinoti apie visus jos procesus: kiekybinius, strateginius ir estetinius,- skirtus planuoti bei kurti.
Reklama, skirta vartotojams, atlieka didžiulį vaidmenį rinkoje. Reklamos reikšmingumas priklauso nuo keletos faktorių:
Rinkos pobūdžio
Prekės pobūdžio
Prekės gyvavimo ciklo stadijos
Prekės kainos
Reklamai skiriamų lėšų.
Juk akivaizdu, kad prekės įvedimo į rinką stadijoje reklama bus gerokai reikšmingesnė negu išvedimo iš rinkos stadijoje. Suprantama ir tai, kad esant suvaržytai rinkai, kai vyrauja prekių deficitas, reklama gali tapti visiškai bereikšme.
Reklamos tikslai, funkcijos
Reklama- tai gamintoją ir vartotoją jungianti grandis. Reklama tampa viena veiksmingiausių konkurencijos priemonių tarp gamybos, prekybos ir paslaugos teikiančių įmonių, siekiančių panašių tikslų. Informuodama vartotojus ir sukeldama pirkėjų susidomėjimą, reklama tarsi padidina pačių prekių vertę - pirkėjai dėl to pasiryžę mokėti brangiau. Galime teigti, kad svarbiausieji reklamos tikslai yra šie:
Paklausos užtikrinimas;
Informavimas apie tam tikros prekės egzistavimą, jos išskirtinumą;
Informavimas apie teikiamos paslaugas;
Informavimas apie naujų prekių atsiradimą;
Naujų rinkos segmentų įvaldymas;
Teigiamų pirkėjo norų sužadinimas;
Pagalba realizuojant prekes.

Visi šie tikslai turi tarnauti bendrajam reklamos tikslui - didinti pardavimus. Reklama yra skirstoma į 3 tipus:
informacinę
įtikinančia
priminančią.
Reklama turi pateisinti lūkesčius ir daryti tai greitai. Pardavimų skatinimas, veikiantis tiesiogiai, daugeliu atveju pakeis reklamą. Be to, klientai be papildomo mokesčio iš agentūrų prašys vis daugiau paslaugų. Stengdamosi patenkinti visus šiuos reikalavimus, agentūros bus priverstos mažinti darbuotojų skaičių bei atsisakyti tokių paslaugų, kurios išlaidų požiūriu yra neefektyvios.
Taip pat jos turės daryti didžiulį spaudimą masinėms informavimo priemonėms, kad šios sumažintų kainas bei užtikrintų priimtinesnius efektyvumo rodiklius. Atsiradus naujoms technologijoms, masinės informavimo priemonės galės pateikti tikslą, kokios konkrečios reklamos yra efektyvios.
Šiais laikais reklamuotojai įgyvendina planavimą iš vidaus į įšorę. Jie, turėdami bazinius duomenis apie pirkėjus ir žinodami perspektyvas, pakankamai tiksliai gali įsivaizduoti, ką po tam tikro laiko darys pirkėjai, bei įvertinti, kurios priemonės yra veiksmingos.
Reklamos ekonominės funkcijos:
Padeda subalansuoti prekių pasiūlą ir paklausą.
Tobulina ir skatina naujus gyventojų poreikius.
Padeda pirkėjams orientuotis rinkoje.
Padeda tirti, reguliuoja ir formuoja rinką.
Siekiant visapusiškai suprasti reklamos esmę būtina susipažinti su reklamos tipais. Tai nagrinėsiu sekančiojė kursinio darbo dalyje. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-06-20
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis12 puslapių 
Literatūros šaltiniai0
Dydis18.58 KB
Autoriuszivi
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas0
Švietimo institucijaVakarų Lietuvos verslo kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word Reklama (2) [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą