Reklamos galia, Reklama ir produkto paklausa, Reklama ir produkto kaina, Reklama ir konkurencija, Šiuolaikinio reklamos proceso ypatumai, Reklamos kaip proceso sudėtis, Reklamos proceso organizavimas, Reklamos veiklos organizavimas (planavimas), Reklaminė veikla ir paklausos stimuliavimas, Reklamos davėjų (įmonių), išlaidos, jų skaičiavimo būdai, paskirtis, Reklamos išlaidų sąmatos (biudžeto) sudarymo tikslai ir uždaviniai, Reklamos (televizijoje) išlaidų efektyvumas, Patarimai efektyviai reklamai, Reklamos rinka Lietuvoje, Reklamos išlaidų lyginimas tarp Baltijos šalių, Lietuvos respublikos prezidento rinkimų kampanijos išlaidos, Reklamos agentūros Lietuvoje, Reklamos platinimo priemonės, Reklama spaudoje, Reklama televizijoje, Lauko reklama.