Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Įmonės rinkodaros kanalų analizė: UAB "Alantas"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Įmonės rinkodaros kanalų analizė: UAB "Alantas"

  
 
 
12345678910111213141516171819202122
Aprašymas

Analitinė dalis: Įmonės ir jos prekių charakteristika, Įmonės rinkodaros kanalai ir jų struktūra, Marketingo komplekso elementų strategijos, Paskirstymo tikslai, Rinkodaros kanalo dalyviai ir jų atliekamos funkcijos, Veiksniai, darantys įtaką prekių paskirstymui, Rinkos veiksniai, Prekės veiksniai, Įmonės veiksniai, Tarpininkų veiksniai, Konkurencijos veiksniai, Analitinės dalies išvados ir rekomendacijos. Projektinė dalis: Prekių paskirstymo tikslai ir užduotys, Paskirstymo strategija, Alternatyvios rinkodaros kanalo struktūros, Alternatyvių kanalų įvertinimas, Optimalus rinkodaros kanalas, Tarpininkų pasirinkimas. Išvados ir rekomendacijos.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-08-23
DalykasRinkodaros referatas
KategorijaRinkodara
TipasReferatai
Apimtis21 puslapis 
Literatūros šaltiniai3
Dydis40.26 KB
AutoriusSimas
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas0
Failo pavadinimasMicrosoft Word alantas.doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą