Šperos.lt > Rinkodara > Marketingo kanalai: įmonė "Gardentime"

Marketingo kanalai: įmonė "Gardentime"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
10.0
  (
4
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Trumpa įmonės "Gardentime" ir jos prekių charakteristika. Įmonės marketingo kanalai, jų struktūra, įmonės naudojamos paskirstymo strategijos. Įmonės marketingo kanalai ir jų struktūra. Įmonės naudojamos paskirstymo strategijos. Įmonės marketingo kanalų dalyviai ir jų funkcijos. Įmonės marketingo kanalų tikslai. Veiksniai, darantys įtaką įmonės marketingo kanalams. Rinkos veiksniai. Prekės veiksniai. Įmonės veiksniai. Tarpininkų veiksniai. Konkurencijos veiksniai. Būsimieji įmonės marketingo kanalų tikslai ir užduotys. Būsimoji paskirstymo strategija. Būsimosios alternatyvios marketingo kanalų struktūros. Alternatyvių marketingo kanalų įvertinimas pagal du optimalius marketingo kanalo nustatymo metodus. Būsimasis optimalus marketingo kanalas. Tarpininkų įvertinimo kriterijų nustatymas. Išvados ir rekomendacijos.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Namų darbai
Kategorija:
Apimtis:

8 psl.

Lygis:

5 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Kauno Technologijos Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 21.13 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą