Šperos.lt > Rinkodara > Paskirstymo veiklos ir marketingo kanalų analizė bei tobulinimas: AB "Žemaitijos pienas"

Paskirstymo veiklos ir marketingo kanalų analizė bei tobulinimas: AB "Žemaitijos pienas"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
10.0
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Marketingo kanalai ir logistika s191 b120. Įvadas. Situacijos analizė. Paskirstymo veiklos analizė. Marketingo kanalų tikslų analizė. Pagrindinių veiksnių analizė. Rinkos veiksniai. Prekės veiksniai. Įmonės veiksniai. Tarpininkų veiksniai. Konkurencijos veiksniai.. Problemos identifikavimas ir tikslų bei uždavinių iškėlimas. Marketingo kanalų tobulinimo sprendimai. Tarpininko parinkimas. Išvados ir rekomendacijos.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

22 psl.

Lygis:

4 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Kauno Technologijos Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 296.64 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą