Šperos.lt > Rinkodara > Marketingo kanalo analizė: UAB "Tiekimas"

Marketingo kanalo analizė: UAB "Tiekimas"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.6
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Tyrimo tikslas: įvertinti UAB "Tiekimas" marketingo kanalų sistemą ir jos funkcionavimo principus. Marketingo kanalų sistemos įvertinimas UAB "Tiekimas" pavyzdžiu. Įmonės istorija ir veiklos apibūdinimas. Transportavimo sistemos įvertinimas UAB "Tiekimas". UAB "Tiekimas" krovinių gabenimo paslaugos įvertinimas. Maršrutų planavimas įmonės transportavimo procese. UAB "Tiekimas" ekspedicijos veikla. Marketingo sistemos įvertinimas UAB "Tiekimas". UAB "Tiekimas" klientų aptarnavimas. Užsakymų tvarkymas UAB "Tiekimas". Sandėliavimas UAB "Tiekimas". Atsargų valdymas UAB "Tiekimas". UAB "Tiekimas" informacinės sistemos įvertinimas. Išvados ir rekomendacijos. Darbas iliustruotas diagramomis.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

26 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Kauno Technologijos Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 1.22 MB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą