Rinkodaros socialiniai ir ekonominiai pagrindai. Rinkodaros valdymo koncepcijos ir rinkodaros sistemos tikslai. Rinkodaros informacijos ir tyrimų sistemos. Vartotojų rinkos ir pirkėjų elgesys. Pirkimo sprendimo priėmimas ir jo variantai vartotojų rinkoje. Gamintojų rinkos. Pardavėjų tarpininkų rinka. Valstybinių organizacijų rinkos. Rinkos segmentavimas, tikslinių segmentų atranka ir prekių pozicionavimas. Prekės ir jų klasifikavimas. Prekių ženklai. Prekių įpakavimas ir paslaugos. Prekių asortimentas ir nomenklatūra. Naujų prekių gamybos strategija. Prekės gyvavimo ciklo etapai. Kainos skirtingų tipų rinkose. Kainodaros uždavinių iškėlimas, paklausos ir išlaidų nustatymas. Konkurentų prekių ir kainų analizė, kainodaros metodai ir galutinė kaina. Naujos prekės kainos nustatymas. Kainos nustatymas pagal geografinį principą. Kainos nuolaidų, įskaitų kainų realizavimui skatinti ir diskriminacinių kainų nustatymas. Iniciatyvus kainų keitimas. Vartotojų, firmos ir konkurentų reakcija. Pateikimo kanalai ir jų lygiai. Vertikalios, horizontalios ir daugiakanalės rinkodaros sistemos. Pateikimo kanalų struktūra ir valdymas. Prekių judėjimas pateikimo kanalais. Mažmeninė prekyba, jos įmonių rūšys, ir klasifikavimo pagrindai. Parduotuvių skirstymas pagal prekių asortimentą ir kainų nustatymo būdą. Parduotuvių skirstymas pagal prekybinio aptarnavimo pobūdį, priklausomumą ir teritorinį koncentravimą. Mažmenininko marketinginiai sprendimai. Didmeninė prekyba, skirtumai nuo mažmeninės prekybos, jos funkcijos. Didmeninės prekybos įmonių rūšys. Didmenininko rinkodariniai sprendimai. Rėmimo biudžeto rengimas ir rėmimo komplekso elementų atranka. Reklama ir jos programos rengimas. Pardavimų rėmimas ir jo programa. Populiarinimas ir jo planas. Asmeninio pardavimo organizavimas. Strateginis planavimas. Rinkodaros planavimas. Rinkodaros kontrolė. Tarptautinės rinkodaros aplinkos tyrimas. Išėjimo į užsienio rinką tikslingumas ir metodai. Rinkodaros komplekso ir rinkodaros tarnybų struktūros sprendimai. Paslaugų rinkodara. Organizacijų rinkodara. Atskirų asmenų rinkodara. Vietovių rinkodara. Idėjų rinkodara. Visuomeninė rinkodaros kritika. Piliečių poveikis reguliuojant rinkodarą. Rinkodaros valstybinio reguliavimo priemonės. Įmonininkų veikla socialiai atsakingos rinkodaros tapsmo kryptimi.