Šperos.lt > Rinkodara > Rinkodara ir jos koncepcijos

Rinkodara ir jos koncepcijos

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.6
  (
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Rinkodaros sąvoka. Rinkodarą apibūdina. Žmogaus poreikiai, norai, paklausa. Produktai ir paslaugos. Vertė, pasitenkinimas ir kokybė. Mainai, sandoriai ir ryšiai. Rinka. Rinkodaros koncepcijos. Gamybos tobulinimo koncepcija. Prekės tobulinimo koncepcija. Pardavimo intensyvumo koncepcija. Rinkodaros koncepcija. Socialinės rinkodaros koncepcija. Rinkodara praeityje, dabartyje ir ateityje. Naujasis susijungęs rinkodaros pasaulis. Rinkodaros tyrimų būdai. Jų organizavimas. Stebėjimas. Eksperimentas. Apklausa. Rinkodaros kompleksas (4P). Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

19 psl.

Lygis:

1 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Failo tipas:

Microsoft Word 38.18 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą