Šperos.lt > Rinkodara > Įmonės rinkodaros kanalų analizė: UAB "Alantas"

Įmonės rinkodaros kanalų analizė: UAB "Alantas"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.6
  (
2
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Analitinė dalis: Įmonės ir jos prekių charakteristika, Įmonės rinkodaros kanalai ir jų struktūra, Marketingo komplekso elementų strategijos, Paskirstymo tikslai, Rinkodaros kanalo dalyviai ir jų atliekamos funkcijos, Veiksniai, darantys įtaką prekių paskirstymui, Rinkos veiksniai, Prekės veiksniai, Įmonės veiksniai, Tarpininkų veiksniai, Konkurencijos veiksniai, Analitinės dalies išvados ir rekomendacijos. Projektinė dalis: Prekių paskirstymo tikslai ir užduotys, Paskirstymo strategija, Alternatyvios rinkodaros kanalo struktūros, Alternatyvių kanalų įvertinimas, Optimalus rinkodaros kanalas, Tarpininkų pasirinkimas. Išvados ir rekomendacijos.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

21 psl.

Lygis:

0 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Failo tipas:

Microsoft Word 40.26 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą