Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo tyrimas: sidras "Fizz"
   
   
   
-1
naudingas 0 / nenaudingas -1

Marketingo tyrimas: sidras "Fizz"

  
 
 
12345678910
Aprašymas

Sidro "Fizz" marketingo tyrimas. Marketingo tyrimas. Problemos formulavimas. Temos aktualumas. Tyrimo tikslas. Uždaviniai. Tyrimo metodologija. Tyrimo tipas. Apklausos metodas. Atrankos modelių pasirinkimas. Duomenų rinkimas ir analizė. Tyrimo aprašymas. Sidro "Fizz" vartotojų pasiskirstymas pagal amžių. Dažniausiai apklaustųjų vartojamos sidro rūšys. Apklaustųjų pasiskirstymas pagal vartojimo vietą. Respondentų pasiskirstymas pagal vartojimo dažnumą. Respondentų nuomonė apie gėrimo "Fizz" kainą. Vartotojo pasirinkimą sąlygojantys faktoriai. Išvados ir pasiūlymai. Pagrindiniai tyrimo rezultatai. Išvados. Iškilusios problemos sprendimo kryptys.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-09-25
DalykasRinkodaros analizė
KategorijaRinkodara
TipasAnalizės
Apimtis8 puslapiai 
Literatūros šaltiniai0
Dydis35.23 KB
Autoriusrasa
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaVytauto Didžiojo Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word marketingo tyrimas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Analizės
  • 8 puslapiai 
  • Vytauto Didžiojo Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą