Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Ledų rinkos tyrimas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Ledų rinkos tyrimas

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637
Aprašymas

Darbo tikslas, remiantis mokslinės literatūros analize bei apklausos, kurią atlikome anketų pagalba, rezultatais, ištirti vartotojų poreikius ledams. Darbo objektas – vartotojų poreikis ledams. Metodologija ir metodika. Ledų rinkos ypatumai. Ledų klasifikavimas. Ledų gamintojai ir prekių ženklai. Ledų asortimentas. Ledų kaina. Paskirstymas. Rinkos talpa, savybės, įtakojantys veiksniai ir tendencijos. Duomenų analizė. Hipotezių tikrinimas. Išvados. Darbas iliustruotas lentelėmis, diagramomis.

Ištrauka

Kiekvienas žmogus vaikystėje mėgo ledus. Šiuolaikiniame pasaulyje kai ledų pasirinkimo įvairovė didelė, užkietėję smaližiai ir ne tik, – maži ir dideli – gali mėgautus vis naujais ledų skoniais. Daugybė rūšių, daugybė skonių, daugybė įvairiausių gamintojų ir prekės ženklų – kiekvienai progai ir kasdienai, taigi, žmogus gali išsirinkti vis naujus ledus, pagal savo poreikius ir norus. Tačiau, nepaisant didelės ledų pasirinkimo galimybės, ledų pardavimų apimtis dažnai būna nepastovi ir ypatingai priklausoma nuo oro sąlygų. Taigi, pagrindinė problema yra ledų pardavimų apimties sumažėjimas šaltuoju metų laiku.
Nepaisant susiklosčiusių tradicijų ir vartojimo įpročių, šią problemą galima spręsti pasitelkiant tam tikras marketingo priemones, kuriant naujas ledų rūšis, keičiant jų įpakavimą ir kt. Tačiau prieš sprendžiant bet kurią problemą, reikia gerai išanalizuoti, ištirti bei įsigilinti į tą reiškinį. Šiuo atveju svarbu suprasti vartotojus bei jų poreikius. Artėjant vasarai, vis aktualiau tampa išsiaiškinti, kokie yra ledų vartotojų poreikiai.
Taigi mūsų darbo tikslas, remiantis mokslinės literatūros analize bei apklausos, kurią atlikome anketų pagalba, rezultatais, ištirti vartotojų poreikius ledams.
Darbo objektas – vartotojų poreikis ledams.
Mūsų keliamos hipotezės:
• Pagrindiniai ledų vartotojai - mokyklinio amžiaus vaikai iki 14 metų.
• Vyresnio amžiaus žmonės mėgsta labiau klasikinio skonio ledus.
• Šeimyninių ledų suvartojimas mažiau priklauso nuo metų sezoniškumo.
• Moterys dažniau valgo ledus kavinėse, ledainėse.
• Šaltuoju metų laiku ledų suvartojimą paskatintų ledainių ir specializuotų ledų parduotuvių paplitimas Lietuvoje.
• Kavinėse dažniausiai ledus valgo aukštas ir aukštesnes nei vidutines pajamas gaunantys žmonės.
• Vartotojai dažniausiai renkasi ledus porcijomis (40-200 ml).
• Vartotojai daugiausiai perka ledus vafliniuose indeliuose šiltuoju metų laiku.
Šiam tikslui pasiekti ir hipotezėms patikrinti iškėlėme tokius uždavinius:
1. Kokios yra pagrindinės vartotojų grupės.
2. Kokie yra pagrindiniai atskirų vartotojų poreikiai.
3. Kokie veiksniai lemia ledų pasirinkimą skirtingais metų laikais. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-11-17
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis36 puslapiai 
Literatūros šaltiniai5
Dydis537.02 KB
AutoriusVita
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasDoc. dr. R. Vaitkienė
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Ledu rinkos tyrimas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

  • 2008-03-12 IP: 84.32.60.180
    povilas sako

    Geras darbas

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 36 puslapiai 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • Doc. dr. R. Vaitkienė
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą