Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Reklama (6)
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Reklama (6)

  
 
 
1234567891011121314151617181920
Aprašymas

Kursinio darbo tikslas - atsižvelgiant į įvairių veiksnių poveikį, pritaikius teorines žinias bei jas pagilinus, naudojant literatūros šaltinius bei informaciją, gautą iš panašia veikla užsiimančių įmonių aprašyti reklaminių iškabų verslo organizavimą, remiantis konkrečia įmonę, kurios veikla būtų labai panaši į mūsų pasirinkto verslo veiklą. Verslo idėja ir verslo esmė. Rinkos apžvalga. SWOT analizė. Rizikos veiksniai. Konkurencijos strateginė analizė. Stambūs konkurentai. Smulkūs konkurentai. Klientų strateginė analizė. Kainodaros strategija. Kaštai. Išteklių strateginė analizė. Žmonių ištekliai. Vadybinė įmonės struktūra. Reklama ir rėmimas. Įmonės vizija, misija, tikslai ir uždaviniai. Išvados.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-11-17
DalykasRinkodaros referatas
KategorijaRinkodara
TipasReferatai
Apimtis17 puslapių 
Literatūros šaltiniai4
Dydis200.63 KB
Autoriusgedas
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2005 m
Klasė/kursas2
Švietimo institucijaVilniaus statybininkų rengimo centras
Failo pavadinimasMicrosoft Word planas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 17 puslapių 
  • Vilniaus statybininkų rengimo centras / 2 Klasė/kursas
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą