Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo tyrimo procesas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingo tyrimo procesas

  
 
 
12345678910111213141516171819
Aprašymas

Įvadas. Marketingo tyrimo procesas. Problemos formulavimas. Tyrimo tipo parinkimas. Duomenų rinkimo metodo parinkimas. Duomenų rinkimo formos parinkimas. Atrankos būdo parinkimas. Imties dydžio nustatymas. Duomenų rinkimas. Duomenų analizė ir interpretavimas. Tyrimo ataskaitos parengimas. Išvados. Informacijos šaltinių sąrašas(4). Priedai. Marketingo tyrimo procesas (pagal V. Pranulį ir kt.). Marketingo tyrimo procesas (pagal Philip Kotler ir kt.). Marketingo tyrimo procesas (pagal A. Pajuodį).

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-11-18
DalykasRinkodaros referatas
KategorijaRinkodara
TipasReferatai
Apimtis18 puslapių 
Literatūros šaltiniai0
Dydis26.61 KB
AutoriusNeringa
Viso autoriaus darbų5 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas0
Švietimo institucijaMažeikių Pavasario vidurinė mokykla
Failo pavadinimasMicrosoft Word MARKETINGO TYRIMO PROCESAS [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 18 puslapių 
  • Mažeikių Pavasario vidurinė mokykla
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą