Šperos.lt > Rinkodara > Marketingo tyrimo procesas

Marketingo tyrimo procesas

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.4
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Marketingo tyrimo procesas. Problemos formulavimas. Tyrimo tipo parinkimas. Duomenų rinkimo metodo parinkimas. Duomenų rinkimo formos parinkimas. Atrankos būdo parinkimas. Imties dydžio nustatymas. Duomenų rinkimas. Duomenų analizė ir interpretavimas. Tyrimo ataskaitos parengimas. Išvados. Informacijos šaltinių sąrašas(4). Priedai. Marketingo tyrimo procesas (pagal V. Pranulį ir kt.). Marketingo tyrimo procesas (pagal Philip Kotler ir kt.). Marketingo tyrimo procesas (pagal A. Pajuodį).
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

18 psl.

Lygis:

0 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Mažeikių Pavasario vidurinė mokykla

Failo tipas:

Microsoft Word 26.61 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą