Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Tarptautinis marketingas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Tarptautinis marketingas

  
 
 
1
Aprašymas

Pagrindinis įmonės užsienio ekonominės veiklos tikslas. Įmonės užsienio ekonominės veiklos motyvų grupavimas. Tarptautinio marketingo apibrėžimas. Tarptautinio marketingo tipai. Tarptautinio marketingo aplinka. Tarptautinio verslo socialinės ir kultūrinės aplinkos elementai. G. Hofsteede’o kriterijai, šalyje vyraujančios vertybių ir santykių sistemos apibūdinimui. Politinės ir teisinės tarptautinio marketingo aplinkos elementai. Prekybos ir užsienio investicijų valstybinio reguliavimo priemonės. Tarptautinio marketingo institucinės aplinkos elementai. Integracijos požymiai, būdingi įvairiems šalių ekonominės integracijos lygiams. Tarptautinio marketingo tyrimo organizavimas. Užsienio rinkų segmentavimas.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-11-18
DalykasRinkodaros špera
KategorijaRinkodara
TipasŠperos
Apimtis8 puslapiai 
Literatūros šaltiniai0
Dydis18.21 KB
AutoriusLinas Zala
Viso autoriaus darbų5 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas0
Švietimo institucijaVytauto Didžiojo Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word TM Spera [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Šperos
  • 8 puslapiai 
  • Vytauto Didžiojo Universitetas
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą