Šperos.lt > Rinkodara > Etika ir papročiai tarptautiniame marketinge

Etika ir papročiai tarptautiniame marketinge

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.8
  (
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įžanga. Tarptautinis marketingas. Tarptautinio marketingo turinys ir reikšmė. Tarptautinio marketingo uždaviniai. Tarptautinio marketingo aplinka. Tarptautinio marketingo etapai. Tarptautinis marketingas ir etika. Etikos įtaka marketingo sprendimams. Tarptautinio Marketingo atsakomybė konkurentams, vartotojams bei visuomenei. Tarptautinio marketingo sritys, kuriose yra didžiausia pagunda veikti amoraliai. Reklama. Papročiai tarptautiniame marketinge. Tarptautinio verslo kultūrinės aplinkos elementai. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

25 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 512.9 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą