Šperos.lt > Rinkodara > Tarptautinis marketingas

Tarptautinis marketingas

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.4
  (
4
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Pagrindinis įmonės užsienio ekonominės veiklos tikslas. Įmonės užsienio ekonominės veiklos motyvų grupavimas. Tarptautinio marketingo apibrėžimas. Tarptautinio marketingo tipai. Tarptautinio marketingo aplinka. Tarptautinio verslo socialinės ir kultūrinės aplinkos elementai. G. Hofsteede’o kriterijai, šalyje vyraujančios vertybių ir santykių sistemos apibūdinimui. Politinės ir teisinės tarptautinio marketingo aplinkos elementai. Prekybos ir užsienio investicijų valstybinio reguliavimo priemonės. Tarptautinio marketingo institucinės aplinkos elementai. Integracijos požymiai, būdingi įvairiems šalių ekonominės integracijos lygiams. Tarptautinio marketingo tyrimo organizavimas. Užsienio rinkų segmentavimas.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Šperos
Kategorija:
Apimtis:

8 psl.

Lygis:

0 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vytauto Didžiojo Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 18.21 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą