Šperos.lt > Rinkodara > Tarptautinio marketingo komplekso specifika

Tarptautinio marketingo komplekso specifika

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
10.0
  (
2
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Tarptautinio marketingo samprata. Tarptautinio marketingo uždaviniai. Tarptautinio marketingo etapai. Užsienio rinkos užvaldymas. Tarptautinio marketingo komplekso aplinka. Tarptautinio marketingo kompleksas. Tarptautinio marketingo komplekso specifika. Papročiai ir etika tarptautiniame marketinge. Tarptautinio marketingo tyrimai. Tarptautinio marketingo esmė. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

13 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Klaipėdos valstybinė kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 47.61 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą