Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo tyrimo procesas ir jo etapai
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingo tyrimo procesas ir jo etapai

  
 
 
12345678910111213141516171819202122
Aprašymas

Tyrimų planavimas ir pravedimas. Pirminiai ir antriniai duomenys. Kabinetiniai tyrimai. Nekabinetiniai tyrimai. Pirminių duomenų rinkimas. Surašymas ar apklausa? Kontakto su apklausiamaisiais nustatymas. Anketa. Klausimų pobūdis. Ataskaitos ruošimas. Marketingo tyrimų proceso etapai. Išvados.

Ištrauka

Matketingo tyrimai - tai marketingo sprendimams reikalingos informacijos paieška, rinkimas, apdorojimas ir interpretavimas.
Marketingo tyrimų esmė - gauti atsakymus į keturis pagrindinius klausimus: kas? kada? kur? kaip? Su jais surištas klausimas: kodėl? tyrimą išplečia iki sąlyčio su socialinės psichologijos sritimi ir kai kada išsiskiria į savarankišką sferą, žinomą kaip "motyvacinė analizė", t.y. pirkėjų elgesio tyrimas. Praktikoje marketingo tyrimai susiveda į tyrimus, nukreiptus į riboto skaičiaus periodiškai pasikartojančių uždavinių sprendimus. Šie tyrimai dažniausiai vykdomi sistematiškai ir gali būti klasifikuojami tokiu būdu:

Rinkos tyrimai.
Rinkos dydžio ir charakterio nustatymas (vartotojų charakteristika pagal amžių, lytį, profesiją, pajamas, socialinę padėtį).
Pagrindinių konkurentų lyginamojo prekių svorio nustatymas bendrame realizacijos kiekyje esamoje rinkoje.
Struktūros tyrimai, sudėties ir realizacijos tinklo darbo organizavimo, aptarnaujančiam esamą rinką.
Bendraekonominių ir kitų išorinių tendencijų, turinčių įrakos rinkos struktūrai, analizė.

Pardavimų tyrimai.
Pardavimų sistemos nustatymas skirtinguose rajonuose.
Pardavimo rajonų ribų nustatymas ir peržiūra.
Klientų lankymo planavimas.
Prekiautojų darbo efektyvumo nustatymas.
Prekybos metodų įvertinimas ir prekybos stimuliavimas.
Paskirstymo tinklo efektyvumo analizė pjūvyje "išlaidos-pelnas".
Mažmeninio prekybos tinklo atsargų inventorizacija.

Produkcijos tyrimai.
Konkuruojančių produktų stiprių ir silpnų pusių analizė.
Naujų pritaikymo sričių išleidžiamiems gaminiams paieška.
Naujų idėjų analizė.
Naujų gaminių bandymai įtraukiant vartotojus.
Tyrimai įpakavimo srityje.
Asortimento supaprastinimo galimybių išstudijavimas.

Reklamos tyrimai.
Reklaminių skelbimų efektyvumo analizė.
Reklamos platinimo būdų efektyvumo analizė.
Reklamos darbo efektyvumo analizė.

Ekonominė analizė.
"Sunaudojimas-išleidimas" analizė.
Trumpalaikis ir ilgalaikis prognozavimas, pagrįstas tendencijos analize.
"Kaina-pelnas" analizė.

Motyvacijos analizė.

Eksporto tyrimai.
Bet kuris iš aukščiau išvardintų tyrimų būdų, jei jie priimtini atitinkamai išorinei rinkai. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-11-25
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis21 puslapis 
Literatūros šaltiniai5
Dydis32.43 KB
AutoriusJolanta
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2005 m
Klasė/kursas0
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingo tyrimo procesas ir jo etapai [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą