Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Reklaminės kampanijos planavimas ir strategija: AB "Alna"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Reklaminės kampanijos planavimas ir strategija: AB "Alna"

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637383940414243444546474849505152535455
Aprašymas

Situacijos analizė. AB "ALNA" veiklos tyrimas. AB "ALNA" reputacija. AB "ALNA" tikslai. AB "ALNA" filosofija. AB "ALNA" įvaizdis. AB "ALNA" žmogiškieji ištekliai. AB "ALNA" veikla. AB "ALNA" teikia šias paslaugas. Keletas vien tik 1999–2000 metais vykdytų projektų. "Office 1" prekybos tinklo paslaugų ir produktų įvertinimas. "Office1" prekybos centrų tinklas. "Office1" elektroninės parduotuvės paslaugos. SWOT. Situacijos rinkoje analizė. Rinkos segmentavimas. Rinkos talpumas ir potencialas. Užsienio rinka. Vidaus rinka. Informacinių Technologijų (IT) rinka. Interneto ir e-verslo tendencijos. Vartotojų analizė. Vartotojų charakteristika pagal atliktą anketavimą. Kompiuterių vartotojų analizė. Interneto vartotojų analizė. Konkurentų analizė. Tiesioginiai AB "ALNA" konkurentai. "Office1" e-parduotuvės konkurentai. Biuro prekių asortimentas siauras. PEST analizė. SWOT. Reklaminės kampanijos strategija. Reklaminės kampanijos tikslai ir uždaviniai. Biudžetas. Reklaminė veikla.

Ištrauka

Kursinis darbas "Reklaminės kampanijos "Office-1" biuro prekybos centrams planavimas ir organizavimas" susideda iš 7 dalių:
Pirmoji dalis – "Situacijos analizė".
AB "Alna" informacinių technologijų įmonė, parduodanti kompiuterinę techniką, teikianti su IT susijusias paslaugas bei verslo sprendimus.
Reklaminę kampaniją organizuoti AB"Alna" svarbu ir tikslinga, nes kampanija yra vykdoma siekiant tam tikrų strateginių tikslų ir sprendžiant kai kurias svarbias problemas. Svarbu suprasti, prie ko turi prieiti kampanija, kaip ji ketina prie to prieiti, kokią rolę turi suvaidinti reklama reklamos komplekse. Visų pirma įvertinome situacijos analizę:
1. kompanijos padėtį vietinėje ir užsienio rinkose
2. IT rinką
3. konkurentus
4. vartotojus
5. interneto ir e-verslo tendencijas

Antroji dalis – "PEST analizė".
Čia apžvelgėme tokių aplinkybių, kaip šalies ekonomikos augimas/nuosmūkis, BVP pokyčiai, kintanti technologija ir kt., poveikį bendrovės veiklai.

Trečioji dalis – "SWOT analizė".
Šioje kursinio darbo dalyje išanalizavome silpnąsias, stipriąsias bendrovės puses bei įvardijome , mūsų manymu, svarbiausią šiuo metu problemą, ko pasekoje bus kuriama reklaminė kampanija.

Ketvirtoji dalis – "Reklaminės kampanijos strategija".
Reklaminės kampanijos strategija visų pirma priklauso nuo reklamuojamo objekto ir jo savybių. Kadangi AB"Alna" yra Lietuvos IT rinkos lyderė, esanti jau 11 metų bei susikūrusi palankų įvaizdį, pasirinkome paslaugos reklamą. Šiuo metu Lietuvos rinkai yra siūloma dar pakankamai nauja AB"Alna" paslauga – "Office-1" biuro prekių centrų siūlomos prekės ir paslaugos didžiausiuose Lietuvos miestuose bei galimybė pasinaudoti viena iš interneto galimybių – įsigyti biuro reikmenis elektroninėje "Office-1" parduotuvėje.
Kiekviena verslo įmonė savo prekes (paslaugas) ir pačią įmonę turi reklamuoti planingai, taigi remiantis iškilusia problema ir siekiant ją išspręsti, šioje dalyje mes:
1. suformulavome tikslus
2. nustatėme reklamos strategiją

Penktoji dalis – "Biudžetas".
Šioje dalyje numatėme reklamos biudžetą ir remiantis apklausos rezultatais, kurių dėka išsiaiškinome vartotojų savybes, parengėme konkretų, reklamos strategiją įgyvendinantį, veiksmų planą.
Šeštoji dalis – "Reklaminė veikla".
Čia argumentavome reklaminių priemonių pasirinkimą bei tų priemonių pateikimo auditorijai laiką ir dažnumą. Taip pat apskaičiavome kiek kainuos reklaminė kampanija, ir pateikėme kelis teksto variantus.
Septintoji dalis – "Reklaminės kampanijos rezultatų įvertinimas ir efektyvumas".
Šioje dalyje pateikėme variantą kaip būtų galima įvertinti reklaminės kampanijos efektyvumą. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-01-19
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis53 puslapiai 
Literatūros šaltiniai0
Dydis319.23 KB
AutoriusLina
Viso autoriaus darbų15 darbų
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaKauno kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word Reklamines kampanijos planavimas ir strategija AB Alna [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą