Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Komunikacijos svarba elektroninėje komercijoje
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Komunikacijos svarba elektroninėje komercijoje

  
 
 
123456789101112131415161718
Aprašymas

Įvadas. Interneto dalyviai. Interneto techninis aprašymas. Interneto dalyviai. Telekomunikacijų operatorius. Prieigos prie interneto paslaugų teikėjas. Interneto paslaugų teikėjas. Vartotojas. Bendravimo metodai. Elektroninis paštas. Naršymas ir paieška. Naujienų grupės. Leidiniai ir žinynai. Pokalbių svetainės. Elektroninė prekyba. Dalyviai. Elektroniniai sandoriai. Konfidencialumui iškylančios rizikos. Masinės komunikacijos priemonės. Elektroninės spaudos vystymasis. Naujienų pateikimo pokyčiai. MKP internete – "už" ir "prieš". Televizija bei radijas internete. Išvados.

Ištrauka

Europoje ir pasaulyje vis daugiau dėmesio skiriama informacinės visuomenės plėtrai, kur vienu iš svarbiausių veiksnių yra nurodoma internetu teikiamų paslaugų plėtra. Internetas įgalina kokybiškai naujus ryšius su visuomene, suteikia daug naujų galimybių plėtojant efektyvesnius viešuosius ryšius. Tačiau čia svarbu atminti, kad internetas – tai ne strategija, o tik dar vienas įrankis siekiant įvairių užsibrėžtų tikslų. Pagrindinė užduotis vidinės ir išorinės komunikacijos procesuose – padėti išsamiau, lanksčiau komunikuoti su tikslinėmis grupėmis, bendruomenėmis, partneriais, ar net kažkokios įmonės darbuotojais. Tai įgalina bendrauti su didele auditorija ir kartu su kiekvienu tos auditorijos dalyviu asmeniškai. To neleido nei vienas kitas iki interneto versle naudotas telekomunikacijos kanalas. Dabar kasdien milijonai žmonių dirba internete: naršo, ieško informacijos, naudojasi elektroniniu paštu, dalyvauja naujienų grupėse, reklamuojasi ir t.t. Taigi, šiame darbe panagrinėsiu apie tipiškiausias situacijas, su kuriomis gali susidurti interneto vartotojai, pasinaudodami bet kuria e-verslo paslauga ir kokia yra komunikacijos reikšmė virtualiame, iš prigimties labai dinamiškame ir greitai besivystančiame internetiniame pasaulyje.


Norėdami tinkamiau panaudoti internetą komunikacijos procesuose, turime pirmiausiai suvokti jo panaudojimo galimybes. Internetas yra pasaulinis kompiuterių tinklas, kuriame kompiuteriai tarpusavyje bendrauja TCP/IP protokolo (Transmission Control Protocol/Internet Protocol) pagalba. Jis įgalina milijonus žmonių bendrauti tarpusavyje "virtualioje erdvėje", o taip pat naudotis gausia informacija iš viso pasaulio. Istoriniu požiūriu, interneto protėvis yra ARPAnet karinis tinklas (sukurtas JAV 1969). Jo esmė buvo sukurti skaitmeninį tinklą, įgalinantį kompiuterius, valdomus kariškių, krašto apsaugos rangovų ir mokslininkų, vykdančių su krašto gynyba susijusius tyrimus, bendrauti tarpusavyje per daugybę kanalų, net jei tam tikra šio tinklo dalis būtų sugadinta karo metu.
Internete kiekvienas kompiuteris yra indentifikuojamas vieninteliu skaitmeniniu IP adresu. IP tinklas remiasi mažų informacijos paketų perdavimu. Kiekviename pakete yra IP siuntėjo ir gavėjo adresas. Šio tinklo veikimo principas nėra grįstas tiesioginiu sujungimu. Tai reiškia, kad priešingai nei telefonų tinkle, prieš pradedant bendravimą nereikalingas joks preliminarus dviejų įrengimų sujungimas. Tai taipogi reiškia, kad tuo pačiu metu galima bendrauti su dideliu skaičiumi partnerių.
IP adresų skaičius yra ribotas. Jie skiriami vadovaujantis tarptautine tvarka, už jų naudojimo strategiją ir globalų paskirstymą yra atsakinga organizacija IANA, kuri išskiria dideles IP adresų sritis regioninėms organizacijoms, atsakingoms už IP adresų paskirstymą savo regionuose. Šiuo metu Europoje IP adresus skirsto RIPE NCC organizacija, kuri savo ruožtu išskiria mažesnes adresų sritis lokalioms IP adresus skirstančioms organizacijoms, vadinamoms LIR (Local Internet Registries). Dažniausiai tai būna prieigos prie Interneto paslaugas teikiančios įmonės. Lietuvoje LIR statusą turi šios organizacijos ir kompanijos:
- LITNET (Kauno technologijos universitetas);
- VĮ "Infrostruktūra";
- UAB "Omnitel";
- AB "Lietuvos telekomas";
- UAB "Bitė GSM";
- UAB "Delfi";
- UAB "Penki kontinentai";
- UAB "Baltneta";
- UAB "Kabelinių ryšių tinklai";
- UAB "Init".
(duomenys paimti iš www.ripe.net.).
Prieigos prie interneto teikėjas paprastai turi duomenų registracijos bylą su paskirtais IP adresais, abonentų asmens duomenimis, adreso paskyrimo data, laiku ir trukme. Be to, jei interneto vartotojas naudojasi viešais telekomunikacijų tinklais (mobilus arba stacionarus telefonas), numeris, kuriuo yra skambinama (taip pat data, laikas ir trukmė) yra užregistruojamas telefonų kompanijos sąskaitų išrašymo tikslams. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-02-06
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis16 puslapių 
Literatūros šaltiniai6
Dydis41.31 KB
AutoriusEdita
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2002 m
Klasė/kursas0
Mokytojas/DėstytojasV.Pauparienė
Švietimo institucijaKauno kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word Komunikacijos svarba elektronineje komercijoje [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą