Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Reklamos analizė: Nike pridėtinės vertės kūrimas per Michaelio Jordano įvaizdį
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Reklamos analizė: Nike pridėtinės vertės kūrimas per Michaelio Jordano įvaizdį

  
 
 
12345
Aprašymas

Reklamos analizė-esė: Nike pridėtinės vertės kūrimas per Michaelio Jordano įvaizdį.

Ištrauka

Tarp media kuriamų vaizdų Michael Jordan yra išsiskirianti figūra. MJ yra ikoninis įvaizdis, manija laimėjimui ir sėkmei. Toks esamas portretas idealiai atitiko Nike marketingo linijas – sujungiant atletines galimybes su mados įvaizdžiu. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-03-09
DalykasRinkodaros esė
KategorijaRinkodara
TipasEsės
Apimtis4 puslapiai 
Literatūros šaltiniai0
Dydis8.53 KB
AutoriusReda
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaVilniaus Universitetas
FakultetasKauno humanitarinis fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word reklamos_analize [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Esės
  • 4 puslapiai 
  • Vilniaus Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą