Šperos.lt > Rinkodara > Įmonės marketingo programa: "Audimas"

Įmonės marketingo programa: "Audimas"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.7
  (
4
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įmonės aprašymas. Situacijos analizė. Makroaplinkos analizė. Mikroaplinkos analizė. Vartotojų analizė. Konkurentų analizė. Partnerių (tiekėjų) analizė. Rinkos segmentavimas. Rinkos segmentavimo detalizavimas. Rinkos segmentų detalus aprašymas. Rinkos segmentų patrauklumo įvertinimas. Tikslinio segmento parinkimas. Prekės pozicijos parinkimas tiksliniame segmente. Prekė. Kaina. Paskirstymas.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

27 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Kauno Technologijos Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 44.48 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą