Santrauka. Įvadas. UAB "Strazdo baldai" ir informacinių šaltinių apžvalga. Marketingo programos metodologijos esmė. Marketingo tikslai, uždaviniai, funkcijos. Marketingo programos elementai. Planavimas ir kontrolė. Marketingo planavimas. Marketingo kontrolė. Marketingo mikro ir makroaplinkos analizė. Mikroaplinkos analizė. Makroaplinkos analizė. UAB "Strazdo baldai" marketingo programa. UAB "Strazdo baldai" mikroaplinkos analizė. Ekonominė aplinka. Politinė ir teisinė aplinka. Mokslinė ir technologinė aplinka. Gamtinė aplinka. UAB "Strazdo baldai" marketingo plano analizė. Produkto analizė. Kainodaros analizė. Paskirstymo analizė. Rėmimo analizė. UAB "Strazdo baldai" rinkos analizė. UAB "Strazdo baldai" planavimas ir kontrolė. SWOT analizė. Marketingo planavimas. Išvados ir pasiūlymai.