Šperos.lt > Rinkodara > Marketingo strategija: azotinių trąšų ir chemijos produktų gamyba AB "Achema"

Marketingo strategija: azotinių trąšų ir chemijos produktų gamyba AB "Achema"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.6
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. AB "Achema" veikla. AB "Achema" misija ir tikslai. Esamosios marketingo strategijos analizė. Konkuravimo būdo strategijos analizė. Rinkos aprėpimo strategijos analizė. Pozicionavimo strategijos analizė. AB "Achema" marketingo komplekso elementų strategijų analizė. Prekių ir kainų strategijos. Prekių paskirstymo strategija. Prekių rėmimo strategija. SWOT analizė. AB "Achema" marketingo tikslai ir uždaviniai. Siūlomoji AB "Achema" marketingo strategija. Konkuravimo būdo strategija. Marketingo strategijos pagal marketingo komplekso elementus. Prekės ženklo strategija. Rėmimo strategija. Išvados. Priedai (2).
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

17 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Kauno Technologijos Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 34.68 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą