Šperos.lt > Rinkodara > Marketingo strategija: dienraštis UAB "Verslo žinios"

Marketingo strategija: dienraštis UAB "Verslo žinios"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.8
  (
4
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Marketingo strategija (teorija). UAB "Verslo žinių" charakteristika, misija, tikslai. Prekės ir paslaugos. Produktų asortimento politika. Kainų politika. Įmonės perspektyvų tyrimas. Įmonės makroaplinka. Įmonės mikroaplinka. Marketingo strateginiai tikslai. Marketingo tikslinės rinkos. Marketingo programa ir jos pagrindimas. Marketingo kompleksas. Marketingo plano struktūros pagrindimas. Marketingo tyrimo metodas. Tyrimo rezultatai. Išvados ir rekomendacijos. Darbo anotacija.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

31 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus kooperacijos kolegija, VšĮ

Failo tipas:

Microsoft Word 44.46 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą