Šperos.lt > Rinkodara > Marketingo planas: tiksliųjų mokslų CD rinkinys

Marketingo planas: tiksliųjų mokslų CD rinkinys

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
10.0
  (
4
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Situacinė analizė. Makroaplinka. Mikroaplinka. Vadovėlių, knygų SWOT analizė. CD SWOT analizė. Marketingo strategija. Strateginiai tikslai. Taktiniai tikslai. Taktinė marketingo strategija. Tikslinė rinka. Marketingo kompleksas. Prekė. Konkurenciniai pranašumai. Brandas. Įpakavimas. Skatinimas. Reklamos tikslai. Informavimas. Pozicionavimas. Skatinimas. Media planas. Paskirstymas. Veiksniai, turintys įtakos paskirstymo strategijai. CD paskirstymo sistema. CD pateikimas prekybos objektuose. Paskirstymo kaštai. Kaina. Paklausos įtaka kainai. Pasiūlos įtaka kainai. Aplinkos įtaka kainai. Nuolaidų sistema. Marketingo tyrimai. Marketingo tyrimo tikslai. Marketingo tyrimo metodas. Tyrimo rezultatai. Tyrimo biudžetas. Marketingo plano įgyvendinimas ir kontrolė.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

43 psl.

Lygis:

0 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 52.4 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą