Šperos.lt > Rinkodara > Marketingo planas: prekybos centras "IKI"

Marketingo planas: prekybos centras "IKI"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
10.0
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Darbo tikslas yra sudaryti "IKI" prekybos centro marketingo planą įvertinant marketingo aplinką, kuri turi įtakos marketingo galimybėms, nustatyti marketingo tikslus. Įmonės ir jos prekių charakteristika, marketingo aplinkos analizė, mikroaplinkos analizė, makroaplinkos analizė, tikslinių rinkos segmentų parinkimas bei jų aprėpimo strategijos, marketingo tikslų nustatymas, marketingo komplekso elementų apibūdinimas, prekių charakteristika, numatomos kainos, rėmimo veiksmai, marketingo veiksmų planas, "IKI" prekybos centro sėkmė ir ateities strategija.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

13 psl.

Lygis:

0 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 36.12 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą