Marketingo samprata ir uždaviniai. Marketingo samprata ir reikšmė. Marketingo koncepcijos. Marketingo tikslai, uždaviniai ir funkcijos. Marketingas ir jo aplinka. Įmonės marketingo makroaplinka. Ekonominė aplinka. Socialinė ir kultūrinė aplinka. Politinė ir teisinė aplinka. Mokslinė ir technologinė aplinka. Gamtinė aplinka. Įmonės marketingo mikroaplinka. Pirkėjai. Tiekėjai. Konkurentai. Bendrovės verslo vystymasis. Rinkos analizė. Lietuvos medienos rinkos analizė. Marketingo strategija. Technologijos aprašymas. Konvekcinės kondensacinės medienos džiovyklos (KKMD) charakteristika. Veikimo principas. Medienos džiovinimas. Gamtosauga. KKMD projekto naujumas. Projekto naujumas, esmė ir išskirtinumas lyginant jas su užsienio analogais. KKMD trūkumai ir būtinybė jas tobulinti. Kaina. Medienos džiovyklų palyginamosios kainos. Paskirstymas. Rėmimas. Pagrindiniai džiovyklos darbo organizavimo aspektai. Numatyti atlikti statybos darbai ir jų grafikas. Išvados ir pasiūlymai.