Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Reklamos užsienio rinkose standartizacijos/adaptacijos prielaidos
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Reklamos užsienio rinkose standartizacijos/adaptacijos prielaidos

  
 
 
123456789101112131415
Aprašymas

Įvadas. Tarptautinės reklamos strategijos standartizacija ir adaptacija. Samprata. Marketingo komplekso globalizacija ir standartizacija. Reklamos standartizacijos taikymas. Reklamos standartizacijos sprendimams įtakos turintys veiksniai. Išoriniai kintamieji. Vidiniai kintamieji. Išvados.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-03-22
DalykasRinkodaros referatas
KategorijaRinkodara
TipasReferatai
Apimtis13 puslapių 
Literatūros šaltiniai4
Dydis28.24 KB
AutoriusSigita
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2004 m
Klasė/kursas0
Mokytojas/Dėstytojasdoc.dr. R. Kuvykaitė
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word TM REFERATAS [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 13 puslapių 
  • Kauno Technologijos Universitetas
  • doc.dr. R. Kuvykaitė
  • 2004 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą