Šperos.lt > Rinkodara > Reklamos organizavimas (2)

Reklamos organizavimas (2)

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.8
  (
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Anotacija (anglų kalba). Įvadas. Reklamos istorija ir apibrėžimo formulavimas. Reklamos reikšmė. Pagrindiniai reklamos tikslai. Reklamos biudžetas. Reklamos procesas, jo ypatumai ir esmė. Reklamos priemonės. Reklamos rūšys, tipai, jų naudojimas. Spaudos reklama. Radijo reklama. Televizijos reklama. Kino reklama. Pašto reklama. Vitrinų reklama. Lauko (išorinė) reklama. Reklama ant transporto priemonių. Įpakavimo reklama. Prekinis ženklas. Foto reklama. Šviesos reklama. Demonstracinė reklama. Reklaminiai suvenyrai. Elektroninės reklamos perspektyvos. Reklamos efektyvumo nustatymas. Reklamos analizė. Vartotojų nuomonė apie reklamą. Išvados ir siūlymai. Priedai (2).
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

22 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Šiaulių Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 39.04 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą