Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingas (21)
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingas (21)

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728
Aprašymas

Marketingas. Makromarketingas. Mikromarketingas. Orientacija į vartotoją. Tikslo orientacija. Sisteminis požiūris. Svajonė. Noras. Poreikis. Reikmė. Poreikių hierarchija. Paklausa. Mainai. Vertybė. Sandoris. Barteris. Natūriniai mainai. Prekė. Gaminys. Derybos. Derybų zona. Gamyba. Naudingumas. Sovietinio eksperimento raida ir etapai. Kultūros sudėtis ir raida. Marketingas ir kitos verslo orientacijos. Lojalus (pastovus) pirkėjas. Marketingo kompleksas. Marketingo aplinka. Makroaplinka. Makroaplinkos elementai(aplinkos). Mikroaplinka. Mikroaplinkos elementai. Ekonominė aplinka. Kultūros fenomenai ir jų raidos tendencijos. Politinė teisinė aplinka. Pardavimo tarpininkai. Pardavimo pagalbininkai. Tiekėjai. Konkurentai. Rinkos struktūrų tipai. Informacijos samprata. Marketingo tyrimų samprata. Pirminių duomenų rinkimo metodai. Rinkos samprata. Vartotojo elgsena. Vartojimo prekių pirkimo procesas. Gamybinės paskirties prekių pirkimo procesas. Prekė ir jos savybės. Prekių asortimentas. Prekių klasifikacija. Paslaugos ir jų savybės. Naujų prekių kūrimas. Prekės atnaujinimo variantai. Prekių gyvavimo ciklas. Ciklo tipai. Prekės gyvavimo ciklo stadijose naudojamos marketingo strategijos. Kainodaros pagrindai. Rinkos poveikis kainai. Iracionali paklausa. Pasiūla. Paklausos elastingumas. Jautrumas kainai. Pasiūlos elastingumas. Monopolinė konkurencija. Kaštų poveikis kainai. Kainos nustatymo metodai. Galutinės kainos nustatymas. Kainos nustatymo variantai. Kainų strategijos. Paskirstymas. Paskirstymo kanalai. Paskirstymo kanalo ilgis. Paskirstymo sistemos plotis. Vertikalioji marketingo sistema. Marketingo logistikos samprata. Marketingo logistika. Marketingo logistikos valdymas. Prekyba. Komunikacijos procesas marketinge. Rėmimas. Reklama. Asmeninis pardavimas. Ryšiai su visuomene. Marketingo strateginis planavimas. Bendrosios marketingo strategijos. Marketingo valdymas, strateginis ir taktinis jo lygiai. Marketingo padalinys įmonėje, tipinės jo organizacinės struktūros formos. Paslaugų marketingas. Paslaugų esmė, savybės, ir klasifikacija. Paslaugų klasifikavimo kriterijai. Paslaugų marketingo ypatumai. Paslaugų įmonių marketingo strategijos. Prekes lydinčios paslaugos.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-04-26
DalykasRinkodaros špera
KategorijaRinkodara
TipasŠperos
Apimtis42 puslapiai 
Literatūros šaltiniai0
Dydis98.35 KB
AutoriusDainius
Viso autoriaus darbų6 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingas_egzui [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Šperos
  • 42 puslapiai 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą