Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo aplinkos tyrimas: UAB "Baltpark"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingo aplinkos tyrimas: UAB "Baltpark"

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829
Aprašymas

Įvadas. UAB "Baltpark" veiklos ir informacijos šaltinių apžvalga. UAB "Baltpark" marketingo aplinka. Įmonės rinkos segmentavimas. Įmonės makroaplinka. Įmonės mikroaplinka. Įmonės prekė. Kaina. Paskirstymas. UAB "Baltpark" marketingo aplinkos tyrimas. UAB "Baltpark" rinkos segmentavimo tyrimas. Makroaplinkos tyrimas. Mikroaplinkos tyrimas. Prekės tyrimas. Kainos tyrimas. Paskirstymo tyrimas. Išvados ir pasiūlymai. Priedas.

Ištrauka

Temos aktualumas.
Marketingo tikslas, funkcijos ir strategija. Norint surasti ir pritraukti klientus, įtikinti juos pirkti prekes ar paslaugas, reikia suplanuoti ir suderinti daugelį marketingo priemonių veiksmų. Šie veiksmai turi būti nukreipti į vartotojų elgesį. Pagrindiniu marketingo specialisto įrankiu turi tapti marketingo programa, derinanti skirtingus marketingo priemonių veiksmus.
Marketingo tikslas – surasti vartotojus ir įtikinti juos pirkti ir naudoti prekę ar įsigyti ją, norint parduoti.
Marketingo priemonėmis paprastai siekiama tokių tikslų:
maksimalaus vartojimo;
maksimalaus poreikių tenkinimo;
plačiausio asortimento;
maksimalios gyvenimo kokybės.
Teigiama, kad įgyvendinti organizacijos tikslus galima tik išsiaiškinus tikslinių rinkų vartotojų poreikius bei norus ir suteikiant vartotojui pasitenkinimą efektingiau ir veiksmingiau negu tai daro konkurentai. Orientacijos idėja ta, kad įmonei naudingiau ne daug parduoti vieną kartą, bet siekti gerų ilgalaikių ir kuo pastovesnių rezultatų. Taigi nėra prasmės keisti klientus po kiekvieno pardavimo. Geriau būtų juos "pririšti", padaryti nuolatiniais, t.y. lojaliais. Tyrimo objektas – viešbučių tinklas UAB "Baltpark". Tyrimo tikslas – apžvelgti įmonės marketingo aplinkos teorinius aspektus ir pritaikyti juos praktinėje įmonės analizėje. Darbo uždaviniai:
1. išanalizuoti įmonės veiklą ir tikslus;
2. išanalizuoti įmonės rinkos segmentavimą;
3. išnagrinėti įmonės mikro – makro aplinką;
4. išanalizuoti prekę, kainą bei paskirstymą;
5. apibūdinti marketingo aplinką ir galimybes patobulinti ją ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-04-22
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis27 puslapiai 
Literatūros šaltiniai6
Dydis76.95 KB
AutoriusViktorija
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas2
Švietimo institucijaKlaipėdos valstybinė kolegija
FakultetasVerslo fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingo aplinkos tyrimas UAB Baltpark [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 27 puslapiai 
  • Klaipėdos valstybinė kolegija / 2 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą