Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Nuolaidų rūšys
   
   
   
1
naudingas +1 / nenaudingas 0

Nuolaidų rūšys

  
 
 
123456789101112131415161718
Aprašymas

Darbo tikslas – atlikti nuolaidų taikymo teorinę analizę, pristatyti įmonę ir išnagrinėti kainų nuolaidų taikymo joje galimybes. Teorinė kainų nustatymo ir nuolaidų taikymo analizė. Kainų politikos priemonės. Kainodaros veiksniai. Kainų nuolaidų rūšys ir jų taikymo strategijos. Prekybinės arba funkcinės nuolaidos. Kiekinės nuolaidos. Atsiskaitymų nuolaidos. UAB "Delco Baltic" veiklos aprašas. Teorijos taikymas UAB "Delco Baltic". Išvados.

Ištrauka

Kainų nustatymas - tai uždavinys, kurį sprendžia visos įmonės be išimties. Nuo to priklauso visi įmonės veiklos rezultatai. Daugelyje situacijų įmonės, besilaikydamos fiksuotų kainų, praranda ne tik dalį pelno, bet ir nesugeba išsilaikyti konkurencinėje rinkoje. Tad kiekvienai įmonei kyla būtinybė iš esmės pervertinti savąją kainodaros strategiją, siekiant užtikrinti gyvavimą stiprėjančios konkurencijos sąlygomis. Nuo to, kokios bus nustatytos įmonės produktų kainos, labai priklausys jos sėkmė: užimama rinkos dalis, pajamos, pelnas, vertė rinkoje.
Nuolaidų taikymas yra viena iš priemonių išvengti dalies pelno praradimo, dėl fiksuotų kainų taikymo. Kainų diferencijavimas atitinka strategiją, paremtą prisitaikymu prie klientų poreikių, tačiau jis tinka ir tada , kai norima plėsti rinką, t.y. pritraukti naujų pirkėjų. Todėl kainų diferencijavimą renkasi ir nedidelės organizacijos, kurios per trumpą laiką siekia išgyvenimo tikslų, ir didelės organizacijos, siekiančios rinkos išplėtimo ir dominavimo tikslų.
Šiuolaikinės rinkos tendencijos - didėjanti pasiūla ir galimybė rinktis, besikeičiantis pirkėjų elgesys ir sprendimai, rodo būtinybę keisti nusistovėjusį kainų nustatymą. Tik nuolat besimokanti, lanksčiai besikeičianti organizacija sugebės prisitaikyti prie rinkos sąlygų, galės augti ir plėsti rinką. Įmonė, pasirinkusi savo galimybes ir rinkos konjunktūrą atitinkančią kainodarą, gali tikėtis ne tik sėkmės pardavimų veikloje, bet ir laukti gerų finansinių rezultatų - pajamų ir pelno augimo.
Aukščiau paminėti faktai nekelia abejonių, kad darbe nagrinėjama kainos nustatymo ir nuolaidų taikymo problema yra aktuali visoms Lietuvos įmonėms. Nors apie nuolaidų egzistavimą žino kiekvienas, tačiau dėl žinių, patirties stokos, konservatyvaus požiūrio į verslą, jas kainų nustatyme taiko ne visos organizacijos.
Darbo tyrimo objektas - kainų nuolaidų taikymas įmonėje.
Šio darbo tikslas – atlikti nuolaidų taikymo teorinę analizę, pristatyti įmonę ir išnagrinėti kainų nuolaidų taikymo joje galimybes.
Darbe iškelti sekantys uždaviniai:
1) Pateikti kainodaros specialistų teorines nuostatas apie kainų nustatymą bei nuolaidų taikymą įmonės veikloje. Susieti teorinį nuolaidų taikymą su konkrečia įmone.
2) Pristatyti įmonę ir esamą rinkos situaciją taip, kad galima būtų pagrįsti arba paneigti kainų nuolaidų taikymo reikalingumą pasirnktoje įmonėje.
3) Padaryti išvadas, kurias taikant būtų galima užtikrintų geresnį įmonės tikslų
patenkinimą ir kurios leistų įmonei įgyti konkurencinį pranašumą mažmeninės prekybos paskirstymo tinkle. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-05-02
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis19 puslapių 
Literatūros šaltiniai14
Dydis82.81 KB
AutoriusMartas
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2004 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasIndrė Jucaitytė
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasEkonomikos ir vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Nuolaidu rusys [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 19 puslapių 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • Indrė Jucaitytė
  • 2004 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą