Šperos.lt > Rinkodara > Įmonės marketingo makroaplinkos analizė: AB "Solo"

Įmonės marketingo makroaplinkos analizė: AB "Solo"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.8
  (
2
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Įmonės "Solo" padėties analizė. Bendros žinios apie įmonę "Solo". Veiklą įtakojantys svarbesni aplinkos veiksniai. Išorinės aplinkos veiksniai. Marketingo strategijos bruožai. Konkurentų analizė. Kainodaros aspektai. Paslaugų rėmimo problemos. Ekonominiai skaičiavimai. Transportas. Produkcija. Tiekėjai. Teikiamos papildomos paslaugos. Pardavimo prognozė. Savikainos prognozė. Išvados ir pasiūlymai.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

17 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Mažeikių politechnikos mokykla

Failo tipas:

Microsoft Word 39.03 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą