Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Įmonės marketingo makroaplinkos analizė: AB "Solo"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Įmonės marketingo makroaplinkos analizė: AB "Solo"

  
 
 
123456789101112131415161718192021
Aprašymas

Įvadas. Įmonės "Solo" padėties analizė. Bendros žinios apie įmonę "Solo". Veiklą įtakojantys svarbesni aplinkos veiksniai. Išorinės aplinkos veiksniai. Marketingo strategijos bruožai. Konkurentų analizė. Kainodaros aspektai. Paslaugų rėmimo problemos. Ekonominiai skaičiavimai. Transportas. Produkcija. Tiekėjai. Teikiamos papildomos paslaugos. Pardavimo prognozė. Savikainos prognozė. Išvados ir pasiūlymai.

Ištrauka

Dabartiniu laiku marketingo ir vadybos temos tapo bene aktualiausios. Tai galima suprasti. Šalies +-pramonės įmonių gamyba smukusi ir nematyti stabilaus vystymosi, bei greitos perspektyvos. Todėl labiausiai klesti tos įmonės ir organizacijos, kurios vykdo prekybą bei teikia paslaugas. Kadangi šių įmonių skaičius greitu tempu didėja, todėl konkurencijos mąstai smarkiai plečiasi. O tai verčia įmones keistis, derintis prie aplinkos ir žlugdyti konkurentus arba bankrutuoti pačioms. Būtent šiuos ir kitus aspektus išnagrinėsime pasirinkę vienos įmonės konkretų atvejį.
Šio darbo tikslas yra akcentuoti įmonės "SOLO" padėtį šalies ir konkurentų atžvilgiu, numatyti jos silpnąsias ir stipriąsias puses. Kiekvieną įmonę galimą apibūdinti ne tik kaip gaminančią ir parduodančią produkciją, bet ir kaip atvirą sistemą, kuri santykiauja su ją supančiais objektas, darydama įtaką jiems ir turėdama savų tikslų. Aptardami šių aplinkų dalyvius mes pabrėšime jų atliekamas funkcijas, įvertinsime jų teikiamą naudą ir aptarsime kylančias problemas.
Nagrinėjant įmonės marketingo strategiją analizuosime konkurentų galimybes, įvertinsime jų pliusus bei minusus, taipogi numatysime į ką savininkui labiausia reiktų atkreiptį dėmesį priviliojant naujus klientus. Parodysime ir aptarsime paslaugų rėmimo problemas.
Išorinė aplinka be abejo lemia ir vidinę organizacijos veiklą, bei kultūrą. Ją būtina keisti, nes klientui ją įvertinti užtenka vienintelį kartą apsilankyti šios įmonės apartamentuose. Nemažą dalį šiai kultūrai daro įtakos ir savininko vadovavimo bruožai. Ypač kai joje yra trūkumų. Todėl šio skyriaus uždavinys parodyti ne tik naujo valdymo metodą, bet ir aptarti kartu su juo kylančias problemas. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-05-22
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis17 puslapių 
Literatūros šaltiniai0
Dydis39.03 KB
AutoriusLaura
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2005 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasR. Musulait
Švietimo institucijaMažeikių politechnikos mokykla
Failo pavadinimasMicrosoft Word Imones marketingo makroaplinkos analize AB Solo [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 17 puslapių 
  • Mažeikių politechnikos mokykla / 2 Klasė/kursas
  • R. Musulait
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą