Šperos.lt > Rinkodara > Įmonės gaminamų gaminių marketingo programa Prancūzijos rinkoje: AB "Linas"

Įmonės gaminamų gaminių marketingo programa Prancūzijos rinkoje: AB "Linas"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.5
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. AB "Linas" ir lino gaminių pristatymas. AB "Linas" pristatymas. AB "Linas" veikla. AB "Linas" produkcija. Žaliavų gavyba. Prancūzijos makroaplinkos analizė. Aplinkos veiksnių paieškos matrica. Istorinė aplinka. Trumpa informacija. Istorija. Geografinė aplinka. Geografinė padėtis. Klimatas. Ekonominė aplinka. Prekyba. Prancūzijos investicijos Lietuvoje. Ekonomika. Prancūzijos ekonominis išsivystymas. Žemės ūkis. Politinė aplinka. Politika. Socialinė – kultūrinė. Prancūzų kultūra. Verslo kultūra. Prancūzijos rinkos segmentų išskyrimas. Lino gaminių tarptautinio marketingo programa. Prekė. Prekės ženklas. Prekės kokybės standartai. Įpakavimas. Kaina. Paskirstymas. Rėmimas. Reklama. Išvados. Priedai.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

27 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Panevėžio kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 135.78 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą