Šperos.lt > Rinkodara > Įmonės marketingo planas: pervežimas reguliariais skrydžiais UAB "Aviakompanija Lietuva"

Įmonės marketingo planas: pervežimas reguliariais skrydžiais UAB "Aviakompanija Lietuva"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
10.0
  (
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Nagrinėjamos įmonės apžvalga. Įmonės istorija. Lėktuvų parkas. UAB "Aviakompanija Lietuva" veiklos rodikliai. Marketingo apžvalga. Paslaugų ir kainų analizė. Paskirstymo analizė. Paslaugų rėmimo analizė. Aviakompanijos aplinkos analizė. Makroaplinkos analizė. Ekonominė aplinka. Teisinė-politinė aplinka. Gamtos aplinka. Technologinė aplinka. Socialinė- kultūrinė aplinka. Mikroaplinkos analizė. Keleiviai. Tiekėjai. Konkurentai. Perspektyvų analizė (SWOT). Tikslai ir uždaviniai. Marketingo strategija. Marketingo veiksmų planas. Marketingo plano biudžetas ir kontrolė. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

17 psl.

Lygis:

1 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Kauno Technologijos Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 556.35 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą