Šperos.lt > Rinkodara > Įmonės marketingo planas: buitinės technikos ir elektronikos prekyba UAB "Topo centras"

Įmonės marketingo planas: buitinės technikos ir elektronikos prekyba UAB "Topo centras"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.6
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. UAB "Topo centras" misija. Įmonės tikslai. Charakteristika. Įmonės perspektyvų tyrimas. Palankios aplinkybės. Makroaplinkos analizė. Mikroaplinkos analizė. Tiekėjų analizė. Įmonės marketingo strategija. Konkurencijos pranašumo pasiekimo strategijos. Pozicionavimo strategijos. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

13 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Failo tipas:

Microsoft Word 34.99 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą