Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Konkurentų analizė
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Konkurentų analizė

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637
Aprašymas

Įvadas. Konkurentų analizė. Įmonės konkurentų nustatymas. Konkurentų tikslų apibrėžimas. Konkurentų strategijų nustatymas. Konkurentų pranašumų ir trūkumų nustatymas. Konkurentų atsakomųjų veiksmų įvertinimas. Pasirinkimas, kuriuos konkurentus pulti, o kurių vengti. Konkurentų žvalgybos sistemos kūrimas. Konkurencijos analizė. Konkurentų tyrimas. Globalūs (bendrieji) konkurencijos santykiai. Lokalūs konkurencijos santykiai. Konkurentai rinkoje tiriami trimis etapais. Firmos konkurencingumo veiksniai. Praktinė dalis. Bendrovės konkurentų nustatymas. Konkurentų tikslų apibrėžimas. Konkurentų strategijų nustatymas. Konkurentų pranašumų ir trūkumų nustatymas. Pasirinkimas, kuriuos konkurentus pulti, o kurių vengti. Išvados.

Ištrauka

Vien tik suprasti vartotoją negana. Šiuo metu konkurencija yra ypač stipri tiek vietinėje, tiek globalioje rinkoje. Šalys stengiasi liberalizuoti rinkas bei skatina rinkos jėgų veiklą. Europos Sąjunga jai priklausančiose valstybėse naukina prekybos apribojimus ir atveria anksčiau uždaras rinkas. Tarptautinės bendrovės agresyviai braunasi į Pietryčių Azijos rinkas ir ten stipriai konkuruoja. Todėl bendrovės privalo būti konkurencingos. Jos turi užtektinai dėmesio skirti tiek savo konkurentųtyrimui, tiek tikslinių vartotojų supratimui. Nintendo išsiveržė į priekį, nes siūlė puikius novatoriškus produktus, su kuriais konkurentų produktai net negalėjo lygintis. Jų novatoriškumas atgaivina rinką, privertė ją augti, pavertė ją didele ir pelninga. Savo veikla bendrovės pritraukė į rinką galingus konkurentus iš kitų pramonės šakų, pavyzdžiui, buitinių elektronikos prekių gamintoją Sony ir ypač turtingą įmonę Microsoft.
Rinkodaros dėka bendrovės gali įgyti konkurencinį pranašumą, pateikdamos tokius pasiūlymus, kurie patenkina tikslinių vartotojų poreikius geriau nei konkurento pasiūlymai. Įmonės gali suteikti didesnę vertę vartotojams, pasiūlydamos vienarūšius (identiškus) gaminius ir paslaugas mažesne kaina už konkurentus arba suteikdamos didesnę naudą, kuri pateisintų aukštesnę kainą. Pasirenkant rinkodaros strategiją, reikia atsižvelgti į konkurentų strategijas bei tikslinių vartotojų poreikius. Pirmas etapas yra konkurentų analizė: pagrindinių konkurentų nustatymas, jų tikslų, pranašumų ir trūkumų, strategijų ir atsakomųjų veiksmų į komkurentų veiksmus įvertinimas, bei konkurentų, kuriuos reikia pulti ir kurių vengti parinkimas. Antrasis etapas – tai konkurencijos strategijų kūrimas, suteikiant įmonei stiprią poziciją rinkoje konkurentų atžvilgiu bei patį didžiausią įmanomą konkurencinį pranašumą. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-05-22
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis35 puslapiai 
Literatūros šaltiniai10
Dydis67.16 KB
AutoriusMilda
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasEkonomikos ir vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Konkurentu analize [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 35 puslapiai 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą