Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Įmonės marketingo analizė: spaudos ir kalendorių leidykla UAB "Ūkininko patarėjas"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Įmonės marketingo analizė: spaudos ir kalendorių leidykla UAB "Ūkininko patarėjas"

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536
Aprašymas

UAB "Ūkininko patarėjas" užsiima periodinės spaudos (keturi laikraščiai, vienas žurnalas) knygų bei kalendorių leidyba. Summary. Įvadas. Įmonės charakteristika. Įmonės marketingo aplinkų analizė. Mikroaplinkos analizė. Personalo analizė. Kapitalo analizė. Makroaplinkos analizė. Teisinės aplinkos analizė. Gamtinės aplinkos analizė. Konkurencinės aplinkos analizė. Įmonės rinkos tyrimas. Rinkos tyrimas ir segmentavimas. Rinkos tyrimo duomenų analizė. Rinkos tyrimų ataskaita. Įmonės marketingo komplekso analizė. Produkto analizė. Kainų politikos analizė. Pateikimo analizė. Rėmimo analizė. Įvaizdžio formavimo analizė. Įmonės marketingo valdymo analizė ir vertinimas. Marketingo veiklos organizavimo analizė. Marketingo plano analizė. Marketingo strategijos analizė. Išvados ir pasiūlymai. Priedas (1).

Ištrauka

Marketingas yra vienas iš įmonės verslo sėkmės garantų. Žinoma, čia kalbama apie sėkmingai suplanuotą, realizuotą ir tinkamais valdymo modeliais pagrįsta marketingą. Dėl šios priežasties galima teigti, jog planuoti marketingo veiklą ir joje vykdyti konstruktyvius marketingo valdymo sprendimus yra būtina, norint sėkmingai investuoti marketingo priemonių potencialą įmonės veikloje. Štai kodėl galima tvirtai teigti, kad marketingo veiklos planavimas yra aktualus kiekvienai įmonei, o ypač tai pabrėžtina privataus sektoriaus kompanijoms.
Marketingas – viena silpniausių daugumos įmonių vietų. Produkto gamybos problema jau pasitraukė į antrąjį planą, o įmonės sugebėjimas parduoti pagamintą produkciją tapo svarbiausiu indikatoriumi potencialiems investuotojams. Marketingo sistemai reorganizuoti ar sukurti paprastai kviečiami vadybos konsultantai, galintys suteikti profesionalią pagalbą vykdant reorganizavimą, perteikti patirtį bei parengti personalą.
Tyrimo objektas – įmonės marketingas.
Šio kursinio darbo tikslas – atlikti įmonės "Ūkininko patarėjas" marketingo analizę.
Uždaviniai:
- Išskirti įmonės stipriąsias marketingo vietas, lyginant su konkurentais;
- Išskirti įmonės silpnąsias marketingo vietas, lyginant su konkurentais;
- Išnagrinėti įmonės marketingo veiklos galimybes;
- Išanalizuoti įmonei kylančias grėsmes;
- Išskirti įmonės marketingo veiklos prioritetus;
- Išnagrinėti elektroninės periodinės leidybos (EPL) plėtojimo įmonės veikloje galimybes.
Tyrimo metodai: statistinė duomenų analizė, SSGG analizė, stebėjimas.
Tyrime naudotasi įvairia literatūra (lietuvių kalba), taip pat vidiniais įmonės "Ūkininko patarėjas" ir "TNS Gallup" duomenų šaltiniais. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-09-26
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis34 puslapiai 
Literatūros šaltiniai12
Dydis589.22 KB
Autoriuspovilas
Viso autoriaus darbų8 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasPupkis
Švietimo institucijaKlaipėdos paslaugų ir verslo mokykla
Failo pavadinimasMicrosoft Word Imones marketingo analize spaudos ir kalendoriu leidykla UAB Ukininko patarejas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 34 puslapiai 
  • Klaipėdos paslaugų ir verslo mokykla / 3 Klasė/kursas
  • Pupkis
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą