Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo programos kūrimas: UAB "Lietuvos Studentų ir jaunimo kelionių biuras"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingo programos kūrimas: UAB "Lietuvos Studentų ir jaunimo kelionių biuras"

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637383940414243444546474849
Aprašymas

Įvadas. Marketingas? Marketingo samprata. Marketingo komplekso elementai. Prekės kompleksas. Kainodaros procesas. Paskirstymo kanalai. Rėmimo kompleksas. Prekybos įmonės marketingo kompleksas. Šalies turizmo rinkos apžvalga. UAB "Lietuvos studentų ir jaunimo kelionių biuras" pristatymas. Šalies kelionių rinkos tendencijos. Rinką įtakojantys veiksniai. Verslo plėtros tendencijos. LSJKB marketingo kompleksas. Paslaugų plėtros galimybės. Kainodaros procesas. Paskirstymo kanalai. Rėmimo kompleksas. Išvados. Rekomendacijos. Santrauka. Priedas (1).

Ištrauka

2001 metais Statistikos departamentas paskelbė, kad studijuojančių kolegijose ir universitetuose skaičius pirmą kartą viršijo 100 tūkstančių, šiais mokslo metais, išankstiniais duomenimis, aukštojo mokslo siekia daugiau kaip 163 tūkstančiai vaikinų ir merginų.
Visame pasaulyje yra įprastas dalykas, kad studentai pagal savo specialybę važiuoja stažuotis – praktikuotis į kitas šalis. Tokiu atveju yra derinami trys faktoriai: specialybės praktiką; užsidirbti pinigų ; pakeliauti(kaip pvz: darbo ir kelionių programa "Work and travel USA" siūloma 2-3 aukštūjų mokyklų studentams).
Didėjantys studentų skaičius rodo, kad mūsų šalyje darbo programų potencialių klientų ratas turi tendenciją augti. Tai nuteikia optimistiškai. Tačiau ir didėja rinkos dalyvių skaičius, konkurentų. Konkurencija rinkoje darosi vis aštresnė, nes pasiūla pradėda viršyti paklausą. Tačiau didžioji dauguma jų nepasiūlo nieko naujo, o rinkai pateikia tas pačias pagrindines daro-kelionių programas, kurias ir nuo 1993 m. teikia UAB "Lietuvos Studentų ir jaunimo kelionių biuras".
Vienos iš programų įgauna naują pagreitį, kitos keliauja į užmaršti, dėl labai objektyvių priežasčių. Populiarios – paklausios programos yra tos, į kurias reikia kuo mažiau įdėti, pastangų ir lėšų, ir kuo daugiau užsidirbti. Iš programų baigiančių nuėti į praeitį paminėtinos tokios kaip: "Au Pair", "Conconrdia" ir pan. Ypač studentai nebenori vykti į programas kuriose reikia "kelti žemės ūkį", nes ten kaip žinia reikia dirbti daug, o uždarbis dažnai yra nevertas įdėtų pastangų. "Au Pair" programa baigia nunykti dėl to, kad joje pradėjo mažai mokėti.
Tačiau didžiausias pavojus rinkos senbuviams ir jos naujokams yra ne programų populiarumo sumažėjimas, bet jų pačių buvimas. Dažna įmonė kurį skelbiasi vežanti legaliai padirbėti į užsienį pagal programą, esti visai nelegali. Ar ryškėja kita tendencija. Tai mūsų tautiečių jau tenai nuvykusių ir įsitvirtinusių. Jie duoda skelbimus internete atseit galintys padėti legaliai įsidarbinti pagal mokslo programas ir įmantys per pus ar daugiau nei perpus mažiau pinigų negu tai siūlo padaryti tokios įmonės kaip UAB "Lietuvos Studentų ir jaunimo kelionių biuras".

Problema
Teikiamų paslaugų pasyvi pozicija marketingo atžvilgiu. LSJKB paslaugų gerinimo galimybės, atsižvelgiant į vartotojų poreikių kitimo tendencijas, bei IT vystimasi ir jų įtaka rinkos dalyviams.
Esant intereneto įtakai, jaučiasi tas faktas, kad mokslo-darbo programas galima susirasti internete, arba fizinių asmenų pagalba išvykti be tarpininkų ir pigiau, nes nereikia mokėti už dokumentų tvarkymą ir kt mokeščių.
Darbo objektas
. UAB "Lietuvos Studentų ir jaunimo kelionių biuras" vygdoma veikla, dabartinė marketingo programa.
Darbo tikslas
Atlikti LSJKB įtakojančių aplinkos veiksnių analizę, bei pateikti rekomendacijas įmonės marketingo kompleskso gerinimui.
Darbo uždaviniai:
1) Atlikti teorijos šaltinių analizę ir nustatyti verslo aplinkos veiksnius, įtakojančius įmonės marketingo politiką.
2) Kelionės biurų, užsiimančių tarpininkavimo paslaugomis ir kaip pagrindinį verslo segmentą pasirinkusios studentus, rinkos plėtros galimybes.
3) Sukurti analizuojamos įmonės marketingo veiksmų programą.
Darbo tyrimo metodai
Aprašomojo pobūdžio tyrimo metu, pagal antrinius duomenis iš įvairių teorijos šaltinių bei tyriamojoje įmonėje gautos medžiagos atlikta klientams teikiamų paslaugų, rinkos bei įmonės galimybių analizė. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-10-05
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis48 puslapiai 
Literatūros šaltiniai26
Dydis147 KB
AutoriusBenita
Viso autoriaus darbų10 darbų
Metai2006 m
Klasė/kursas4
Švietimo institucijaVilniaus kooperacijos kolegija, VšĮ
FakultetasVilniaus skyrius
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingo programos kurimas UAB Lietuvos Studentu ir jaunimo kelioniu biuras [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 48 puslapiai 
  • Vilniaus kooperacijos kolegija, VšĮ / 4 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą