Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo inovacijos ir požiūris į modifikavimą
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingo inovacijos ir požiūris į modifikavimą

  
 
 
123456789101112131415
Aprašymas

1 užduotis Palyginti 3-4 autorių požiūrį į prekės inovacijos sampratą ir 3-4 autorių požiūrį į modifikavimo sampratas. Pateikti savo nuomones. Išdėstyti kokioms inovacijoms Europos Sąjunga skiria prioritetus šiandien. Diskutuokite, kaip ir kur Lietuva jų laikosi arba kelia sau kitus prioritetus. Europos sąjungos inovacijų politika. Europos Sąjungos pagrindiniai projektai. Lietuvos inovacijų politika. Lietuvos inovacijų centro pagrindiniai projektai. 2 užduotis. Palyginti trijų autorių nuomonę apie naujos prekės kūrimo procesą. Pateikti juos schematiškai. Pateikti savo sukurtą naujos prekės kūrimo procesą, trumpai apibūdinti kiekvieną etapą. Pasirinkti prekę ar paslaugą ir suprojektuoti jos kūrimo procesą Lietuvos rinkai. 3 Užduotis. Schematiškai pateikti 4-5 autorių požiūrį į marketingo strategijas bei jų svarbą atskirose prekės gyvavimo ciklo stadijose. Pasirinkti lietuvišką prekę, nustatyti ir pagrįsti jos gyvavimo ciklo stadiją. Pateikti marketingo strategijos planą šios prekės gyvavimo ciklui.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-10-12
DalykasRinkodaros namų darbas
KategorijaRinkodara
TipasNamų darbai
Apimtis15 puslapių 
Literatūros šaltiniai11
Dydis125.67 KB
AutoriusRuta
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas2
Failo pavadinimasMicrosoft Word strateg [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą